Om att arrangera

Marie

Banned
Kanske läge för att hugga tag i det då och ordna
en avrostning för lite fler personer och inte bara för dig själv.
Det finns ju folk som gillar att åka på sjöisar och i terräng med snö.
Bilda en liten avdelning vetja. Det finns alltid något att lära sig eller lära ut.
:cool: :cool: :cool:

(jag lägger detta i en ny tråd eftersom jag tycker att det blir för långt från ämnet för ursprungstråden)

Ja du Hasse...

Om det hade varit så enkelt hade jag gärna gjort det. Värre blir det om man som jag är sjukpensionerad för en åkomma som gör att jag knappast mer än högst två dagar i förväg vet om jag kommer att ens kunna delta själv. Jag tror knappast att någon skulle ställa upp om de inte 48 timmar före vet om det blir av eller inte. Sen är jag inte det ringaste intresserad av att köra i snöig terräng eller på sjöisar. Vintern är enligt min åsikt ett dj-a skit som det gäller att bara överleva. För mig handlar dessutom mc-åkning i huvudsak om ren vardagstransport på väg, ingenting annat.

Samma skäl som att jag inte kan åta mig att vara arrangör, gör att jag inte kan anmäla mig till de flesta andra arrangemang SMC så vänligt anordnar, eftersom det ofta handlar om bindande anmälningar. Jag har helt enkelt inte råd att chansa på att anmäla mig, när sannolikheten är stor att jag inte kan deltaga.:(

Galne Dansken

Administrator
Personal
Ja du ...
..., gör att jag inte kan anmäla mig till de flesta andra arrangemang SMC så vänligt anordnar, eftersom det ofta handlar om bindande anmälningar. Jag har helt enkelt inte råd att chansa på att anmäla mig, när sannolikheten är stor att jag inte kan deltaga.:(

Då ger vi instrux till IT Avdelningen om att man kan se om det är platsar över - innan man drar hemma ifrån... (vett att det jobbas på saken - frågan är vi om får det med under 2008 - vart mycket nytt är på G)..

Hasse

New member
OK Marie

Självklart måste man anpassa sig efter sin egen dagsform och om Jesper
kan erbjuda platser med kort varsel så hoppas jag att du hänger på.
Transport i all ära men lite samvaro är ju så himla kul.
Håller med att vintern är lite läskig.

(jag lägger detta i en ny tråd eftersom jag tycker att det blir för långt från ämnet för ursprungstråden)

Ja du Hasse...

Om det hade varit så enkelt hade jag gärna gjort det. Värre blir det om man som jag är sjukpensionerad för en åkomma som gör att jag knappast mer än högst två dagar i förväg vet om jag kommer att ens kunna delta själv. Jag tror knappast att någon skulle ställa upp om de inte 48 timmar före vet om det blir av eller inte. Sen är jag inte det ringaste intresserad av att köra i snöig terräng eller på sjöisar. Vintern är enligt min åsikt ett dj-a skit som det gäller att bara överleva. För mig handlar dessutom mc-åkning i huvudsak om ren vardagstransport på väg, ingenting annat.

Samma skäl som att jag inte kan åta mig att vara arrangör, gör att jag inte kan anmäla mig till de flesta andra arrangemang SMC så vänligt anordnar, eftersom det ofta handlar om bindande anmälningar. Jag har helt enkelt inte råd att chansa på att anmäla mig, när sannolikheten är stor att jag inte kan deltaga.:(

morsan

New member
Det där verkar intressant! Jag har nämligen avhållit mig från anmälan av precis samma orsaker som Marie! Och jag har inte haft råd att lägga ut runt tusenlappen när jag inte vet om jag kan utnyttja det eller inte. Heder åt SMC om ni kan ordna det :D