Officiell "release" av kursdatum 2007?

roffe_s

Active member
Efter att ha skottat en halvmeter snö för att sedan se eländet töa undan har jag ägnat mig åt lite mental stimulantia (positivt tänkande - Ni vet...):rolleyes:

Det vore ju lite skoj att ha något trevligt att se fram emot - varför inte en B&K-kurs på Midlanda (inkl försäkringsdelen)? Därför vill jag och några bekanta dels meddela våra förhoppningar om en sådan kurs, dels ställa frågan om när SMC förväntas utannonsera årets kursprogram?

Nä, nu ska jag ut och bada hundarna i resterna av snödrivorna -

Ha de!
 

dawan

New member
Efter att ha skottat en halvmeter snö för att sedan se eländet töa undan har jag ägnat mig åt lite mental stimulantia (positivt tänkande - Ni vet...):rolleyes:

Det vore ju lite skoj att ha något trevligt att se fram emot - varför inte en B&K-kurs på Midlanda (inkl försäkringsdelen)? Därför vill jag och några bekanta dels meddela våra förhoppningar om en sådan kurs, dels ställa frågan om när SMC förväntas utannonsera årets kursprogram?

Nä, nu ska jag ut och bada hundarna i resterna av snödrivorna -

Ha de!


roffe_s och alla vi andra har otroligt mycket trevligt att se fram emot nästa säsong med SMC. Aldrig har vi haft så mycket kursdagar på gång som nu.

Datum kommer inom kort.
 

sp2

New member
Efter att ha skottat en halvmeter snö för att sedan se eländet töa undan har jag ägnat mig åt lite mental stimulantia (positivt tänkande - Ni vet...):rolleyes:

Det vore ju lite skoj att ha något trevligt att se fram emot - varför inte en B&K-kurs på Midlanda (inkl försäkringsdelen)? Därför vill jag och några bekanta dels meddela våra förhoppningar om en sådan kurs, dels ställa frågan om när SMC förväntas utannonsera årets kursprogram?

Nä, nu ska jag ut och bada hundarna i resterna av snödrivorna -

Ha de!

OBS! Detta är endast inofficiellt ännu! Men en lite smygtitt på nästa sommar skadar ju inte!

Här kommer första prel. datumet på Mittsverigebanan Lördag 26 Maj blir det Bkk för BMW-klubben och 27 Maj Bkk för alla andra!:)

Sen sitter Jåke på några prel. datum för Bkk på Monztabanan, typ 20 Maj och 16 Juni!:)

Ingenting äro klart ännu, men snart så!



Det gäller att vara ute i god tid!!!!!!

Vi ses Per
 
Last edited:

biohazard

New member
Snälla snälla, ordna Många BKK-dagar & andra skoj bankörningar på Knutstorp.
;) Nån som vet ungefär när första körningen beräknas vara där?
 

roffe_s

Active member
...Här kommer första prel. datumet på Mittsverigebanan Lördag 26 Maj blir det Bkk för BMW-klubben och 27 Maj Bkk för alla andra!:) ...Vi ses Per
Tack för det, Per - då har vi ju något att se fram emot:) Då får vi samla några namn och vara beredda på att anmäla oss när tiden är inne.

PS - Det blev barmark igen... DS

Ha de!
 
Top