Nya sporthojs instruktörer

Bengt Allevad

New member
Tack, tack alla vänner:)

Det har pratats om detta sista tiden och precis innan jag skulle åka till Gelleråsen ringer Göran och säger att Björn C kommer dit för att examinera mig.

Trots att jag under lång tid både tänkt för mig själv och även torgfört att "det är väl att ta i att satsa så på mig" är jag, nu när det skett och jag har gått igenom, oerhört stolt och glad.
 

Maciej

New member
Tack, tack alla vänner:)

Det har pratats om detta sista tiden och precis innan jag skulle åka till Gelleråsen ringer Göran och säger att Björn C kommer dit för att examinera mig.

Trots att jag under lång tid både tänkt för mig själv och även torgfört att "det är väl att ta i att satsa så på mig" är jag, nu när det skett och jag har gått igenom, oerhört stolt och glad.
Va kul, grattis :D

Vart lite överraskad dock, trodde att du redan var SHI ;)
 
Last edited:

ezzo

New member
Tack, tack alla vänner:)

Det har pratats om detta sista tiden och precis innan jag skulle åka till Gelleråsen ringer Göran och säger att Björn C kommer dit för att examinera mig.

Trots att jag under lång tid både tänkt för mig själv och även torgfört att "det är väl att ta i att satsa så på mig" är jag, nu när det skett och jag har gått igenom, oerhört stolt och glad.

Grattis Bengt.
Ett uppslagsverk som du borde ha varit klar för länge sen. Glad att någon tog tag i det.
Ett stort grattis. Kam man säga välkommen till någon som ändå varit stort välkommen vid varje kurs.? Välkommen iaf. Varmt välkommen.

Ezzo
 

Bengt Allevad

New member
Jag tackar er igen:)

Det är lite så här:
att den här tiden, säg sedan ca. sex år tillbaka, då jag började ta mig ut på banorna med början på Rörken....., ja resten vet ni, har blivit den roligaste tiden hittills i mitt liv, som ju faktiskt är rätt långt.

Visst är det toppen att köra hoj och att ¨få vara med och arbeta för SMC men det som är minst lika värdefullt för mig, är alla vänner jag fått och har sååå kul tillsammans med vid varje körtillfälle.
 
Last edited:
Top