Nya instruktörer

Udatja

New member
Vad man måste göra är att börja låten med rätt ingångsfart, när man sen når slutet på första text raden, vad jag kallar Apex, så gäller det att man ser längre fram in i låten och ger gas in mot andra textraden.

Det gäller här att man litar på fästet och att man har publiken i sitt grepp!

Man fortsätter så genom hela låten och väljer sen om man vill avsluta lite snyggt genom att gå ut i depå, eller så börjar man om från början och ökar farten succesivt!

Om man helt glömmer texten och krashar så kommer två instruktörer stanna och hjälpa sångaren att komma igång!

Är det ett hopplöst fall kommer TL tillkalla en sångpedagog! De brukar vara där inom 5-6 minuter.
/J

Underbart skrivet!!!!!
"Undrar om du, har nån kraft att ge dig av, eller mod att stanna kvar " :p

/HD
 

Kontorsråttan

New member
Haha, ni är ju helt tokiga hela bunten :eek:

Stort grattis Anders!!

Kommer du att hålla dig bland de snälla studenterna i långsam grupp eller vågar du ge dig på de riktigt hopplösa fallen som kommer tillbaka gång på gång...?

/Roland
 

@nderz

New member
Haha, ni är ju helt tokiga hela bunten :eek:

Stort grattis Anders!!

Kommer du att hålla dig bland de snälla studenterna i långsam grupp eller vågar du ge dig på de riktigt hopplösa fallen som kommer tillbaka gång på gång...?

/Roland

Tack. Självklart kommer jag ge mig på hopplösa fall oxå. Blir ju större utmaning då:cool:
 

ezzo

New member
Grattis Krax. Du har jobbat länge. Bättre erfarenhet får man leta efter.
Väl värd. Kör hårt.
 

Gunsan

New member
Nu hela gänget exade som gick många steg 4 kurser första året det fanns steg.
Grattis Krax, äntligen så kommer du in i värmen och får sova, istället för att krama hojen under natten i depån.

Men vem ska nu vakta allas hojar :rolleyes:

Kram Gunsan
 
Top