ny på forumet

Nilla

New member
Välkommen!

Hej. Jag är ny här på forumet. Jag åker inte MC men gjorde det på 70 och 80-talet.

Ja, välkommen!
Jag håller med Marie om att det inte är för sent att börja igen..! :D Började själv om efter nästan 20 års uppehåll! Och jag ångrar det inte en sekund!!
Min make är 47 år men hade kört sedan ca 10 år när vi träffades, och vi har nu varsin hoj vilka vi har mycket trevligt med!

Så jag kan bara rekommendera dig att börja igen! ;)
Lycka till!

Kjell.K.

New member
Tack. Tyvärr skadade jag min högra arm i en MC olycka 1984, men det finns ju sidovagnar och fyrhjulingar.

Ina

New member
Tack. Tyvärr skadade jag min högra arm i en MC olycka 1984, men det finns ju sidovagnar och fyrhjulingar.

Samma här....fast arbetsskada i höger arm...:(...vilken förvärrades efter en misslyckad operation. Men att se världen från "bönpallen" är inte fy skam heller.

Kjell.K.

New member
Tack. Ja bilden i min avatar är från en del av ett vykort som jag har på väggen. Vykortet har fyra Guzzin och den vita Le Mans trean är så när som på backspeglarna precis lika den -83,a som jag hade, och det är en del av den 850 L e Mansen på vykortet som syns i avataren. :)

Galne Dansken

Administrator
Personal
Välkommen till - vem vett du kanske kommer igång...

Även om du inte själv kör aktivt, är SMC ett bra ställe att vara om man är MC intresserad. Det finns sannolikt mycket att hålle på med ute i Distrikts organisationerna - så det inte endast blir ett IT-ställe...

Jag vett f. ex. att det på fortbildningarna nästan altid är behov av glada entusiaster som hjälper med en mängd praktiska och roliga sakar..

113bom

New member
kan bara beklaga skadan, men finurliga som vi människor kan vara så ser vi lösningarna på problemet och inte att det är en stor stoppskylt... Hur som helst är du hjärtligt välkommen hit till forumet och önskar givetvis att du löser din glädje med hoj intresset efter dina möjligheter.