hej ,har ingen anning om vad Fury är för maskin men däremot kan jag rekomendera KTM 990,den är busig och större än dom Hoke presenterade,men håller med om att Versyn är riktigt kul,dock har jag en ny favorit i garaget och det är en Triumph Tiger 1050,den är riktigt rolig och just nu min favorit,klart värd en provtur,jag sitter kanon på den och den går både sitta och stå på,dessutom sladdar den med sina släta däck väldigt härligt på grus.KÖPTack att ni har svarat migJag funderar på större hoj när jag ändå skall skifta. Någon som har erfarenhet med Honda Fury??
Kör försiktigt![]()
Tack att ni har svarat migJag funderar på större hoj när jag ändå skall skifta. Någon som har erfarenhet med Honda Fury??
Hej alle
Nu har jag provkört - Honda VFR 1200 - BMW 1200 & 1300 - Kawasaki 900 custom och det blir med 90 % säkerhet den. Jag satt väldig bra det var den enda var det inte gjorde ont + jag kom ned i tempo vilket känns bra för ett långt liv, jag har det med att köra för fort.....Så klart skall jag ha vind skytts for nacken om jag körer långt. kanske gäl sadel.....
Tack alle för er intresse. Kanske I möter en glad dansk tjej på Kawasaki då är det jag![]()
Låter som att du har hittat en hoj som känns rätt för dig. Lycka till!
Anders.J
Jag har nu kört 800 km på 3 dage på min nya Kawasaki 900 Classic och jag är super nöjd
150 km i dag om det vill sluta regna och då skall den servas torsdag innan jag skal till Lelle träfen.
Ha en super sommer![]()