Novemberkåsan i Uppsala

Håkan L

New member
Det kommer att bli en blöt tillställning kan jag konstatera efter att ha varit ut i skogen och plockat svamp i helgen (gula kantareller och trattkantareller). Vartenda kärr är fyllt med vatten och marken för övrigt är vattensjuk. Det blir ett kraftprov för deltagarna, lite över det vanliga, kan jag tänka mig.

Bästa publikplats är vid Rörkens motorstadion sägs det på hemsidan, kolla där;
http://www.smkuppsala.com/index.htm

H-ar
Håkan
 
Last edited:

Lucky Luke

Moderator
Tyvärr, eller hur man ska uttrycka det så ska jag åka på 40-årsfest på Ålands hav. Just denna helg.
Som sagt det lär bli skitigt i skogarna:D
 

Håkan L

New member
Tyvärr, eller hur man ska uttrycka det så ska jag åka på 40-årsfest på Ålands hav. Just denna helg.
Som sagt det lär bli skitigt i skogarna:D

Överraska festdeltagarna med en lördag-förmiddag i enduroskogen innan ni far ut på sjön. Det kan bli hur kul som helst....eller inte:D

Jag frånsäger mig allt ansvar ifall du nappar på tipset;)

Håkan
 

Lucky Luke

Moderator
Överraska festdeltagarna med en lördag-förmiddag i enduroskogen innan ni far ut på sjön. Det kan bli hur kul som helst....eller inte:D

Jag frånsäger mig allt ansvar ifall du nappar på tipset;)

Håkan
Vi får se...jag är sugen, båten går inte förrän kl. 17.00
Det är iaf. inte jag som fyller år.

Hur som helst, lite info. om Kåsan.

Start kl. 09.01 Vid Ärentuna skola
Program köpes vid starten och på Rörken
Det kan vara svårt att komma ut till bra ställen med bil, då "räddningsvägar" kommer att vara avstängda för allmänheten.

Det ska tydligen köras vid något som heter Hånsta nära Lena kyrka,
där ska det enligt uppgift gå att komma nära där dom kör.

Mer info. i UNT på Lördag!
 

Håkan L

New member
Ser i deltagarlistan att det är en som ska tävla med likadan hoj som du har.
Ut i skogen och heja nu!

Jag var ut i skogen för att kolla på bl a Tomas Berglund.....men...han kom aldrig :(

När jag på lördagseftermiddagen kollade min mejl så hade han skickat ut att han ställer in kåsan för att det börjar bli ont om tid med förberedelserna inför Dakar-tävlingen.
Se; http://www.berglundracing.com/

Det var i alla fall kul att kolla på tävlingen. Blött och regnigt, och nu stundar nattetappen.

Håkan
 
Last edited:
Top