Norgeresa 2010

Yxan

Member
Att dömma av alla de positiva svaren tycks det ha varit en lyckad repa till grannen i väster - dock via min IE8 (här på kneget) får jag inte upp några bilder fr din story, endast tröttsamma röda små kryss....?!?!?

Hälsar Mange
m tre NorgeRider i bagaget.
www.beronius.eu
 

TMax500

Member
Att dömma av alla de positiva svaren tycks det ha varit en lyckad repa till grannen i väster - dock via min IE8 (här på kneget) får jag inte upp några bilder fr din story, endast tröttsamma röda små kryss....?!?!?

Hälsar Mange
m tre NorgeRider i bagaget.
www.beronius.eu
Jag får upp bilderna i IE8. Måste vara någon inställning? Riktigt fina bilder, väl värda besväret att ringa IT-supporten för! :)

og900i, jag håller med om det som någon av snubbarna på avrider skrev: "Great ride report." :)

// T-Max *oxå med tre Norgeresor i bagaget - på min caféhoj...*
 

esso

New member
Dina bilder väcker verkligen ett sug för mig att åka dit igen;) Till Norge kan man ju åka hur många gånger som helst. Det är väl bara en nackdel, och det är ju att det är så kinkigt väder där. Lite svårt att pricka in en hel vecka utan regn, men jag har lyckats ett par gånger:)

/S-O
 

og900i

New member
Dina bilder väcker verkligen ett sug för mig att åka dit igen;) Till Norge kan man ju åka hur många gånger som helst. Det är väl bara en nackdel, och det är ju att det är så kinkigt väder där. Lite svårt att pricka in en hel vecka utan regn, men jag har lyckats ett par gånger:)

/S-O

Ja det blir nog (minst) en norgeresa även nästa år men då tänkte jag sikta på lofoten och nordkap.
 

Galen!

New member
Efter att ha sett dina bilder så var det inte speciellt svårt att välja resmål för nästa sommar!
 

V Saarela

New member


Sjysta bilder Mats :) Att ni orkade/ides gå till Preike och även till bolten. Hur många timmar tog det för er?

Jag har nu varit tre gånger dit för "mount everest expeditionen"(läs gå)

Försök 1: orkade inte, började dricka öl istället
Försök 2: orkade inte, började dricka öl istället
Försök 3: nu jävlar, orkade inte och drack inte öl. men tog färjan ock kikade upp från fjorden istället :)
 

hebymats

New member
Jag hade en toppenbira med mig så den fick mig att orka,
Det tar nog en halv dag att gå, men det är det värt.
Kikade på bilderna idag och blev sugen att göra om resan
redan imorgon.
 
Last edited:

V Saarela

New member
Var håller du hus nuförtiden,sist jag såg dej var i ett dike,vad du nu gjorde där
vet bara du,men jag tyckte mej se en kamera i högern så de var nog på en
safari du var.

Jo, diket var det ja :)
100926b18.jpg
 
Top