Namn och nummer till MC-demonteringar!

Ginnies

New member
Hej!

Har satt ihop en lista på diverse MC-demonteringar. Några kan vara inaktuella och kanske rent av felaktiga. Men titta igenom den och kom gärna med rättningar och tillägg. Vips är den uppdaterad och aktuell innför stundande inköp till våra klenoder.

/Ginnies

Marie

Banned
Hej!

Har satt ihop en lista på diverse MC-demonteringar. Några kan vara inaktuella och kanske rent av felaktiga. Men titta igenom den och kom gärna med rättningar och tillägg. Vips är den uppdaterad och aktuell innför stundande inköp till våra klenoder.

/Ginnies

Vänersborgs Bildemontering. Får mycket av det Bilsport&Mc löser in.

dalis

New member
Bra ide med en lista!

Jag bara undrar om det är av någon speciell anledning alla webadresser är skrivns med tre enkel-v (vvv istället för www)?
Eller stavas det "vorld vide veb"?

Dalis

Ginnies

New member
Bra ide med en lista!

Jag bara undrar om det är av någon speciell anledning alla webadresser är skrivns med tre enkel-v (vvv istället för www)?
Eller stavas det "vorld vide veb"?

Dalis

Hej Dalis!

Jo jag skrev vvv bara för att om jag hade skrivit ut adressen med www och klickat på rubriken i Word så hade webläsaren startat upp. Jag visste inte hur man tog bort kopplingen som Word lägger till så fort som www skrivs. Samma sak att jag skrivit (a) istället för @. Hoppas du förstår.

Har du läst listan och funnit nåt som du saknar på den? Skicka annars bara in det på tråden så uppdaterar vi listan eftersom.

Ha det gott!

/Ginnies

Ginnies

New member
Vänersborgs Bildemontering. Får mycket av det Bilsport&Mc löser in.

Hej Marie!

Jag lägger till Vänersborgs Bildemontering på listan! När listan har stötts och blötts så lägger jag in den igen så kan alla som vill ta del av den.

Ha det gott!

/Ginnies