Någon som vill med till Europa v 27-28?

kesi

New member
Körde Kroatien och Italien förra året med min hoj-kompis.(Nu har han blivit tvingad att hoppa av pga nytt jobb)
I år var planen att vi V27-28(innan de har semester i tyskland)skulle åka Moseldalen ner i tyskland, ev nudda Frankrike, vika in i Schweiz för att där besöka Murren, Snurra runt lite för att sedan åka upp via Lichtenstein och upp i
tyskland via Swartzwald. Lite slott i moseldalen är planen. Utsikter och fina vägar i alpmiljö

Inget är skrivit i sten och allt går att ändra. Men vill iväg ner över när man nu längtat och kollat kartor hela vintern...
Känner att åka ensam inte är ett alternativ. Allt är så mycket lättare om man är minst 2 cyklar. (Max 4)
Tält är tanken i huvudsak!


Är även intresserad av en redan planerad resa av någon annan som söker resekompis.
Kör en Bmw 1200 gsa så alla vägar av intresse...

Kent Silfors
silfors@live.se
 

Autolycus

New member
Hej!
Vi är två (ev. 3 st) som försöker ta oss iväg v28 (hänger på ledigheter med jobbet). Vi skulle eventuellt kunna slå följe ett tag längs vägen om inte annat, är som du säger både lättare och roligare med flera som åker.
Vi är alla vana europaresenärer och behärskar språken dugligt :) kör 1200GS,Transalp; och Versys.

Vi kan väl höras vidare via PM.

//Tobbe
 

SuperT

New member
Hej,
Låter väldigt intressant. Hann inte med att boka till Normandie så något åt europahållet lockar. Men som sagt åka själv vill jag inte och min semester börjar v27 så det skulle kunna passa.
Jag åker en XT1200Z Tenere så det ska inte vara några problem. Åkte i Norge förra sommaren.
Ska hålla koll här hur det utvecklar sig.
/KR
 
Top