mittsverige 2010

roffe_s

Active member
Helsnygga bilder:) Vad köstar det att få bort någon eller några med besvärande kombination av förare och hojfabrikat från publika forum (innan Hoppe hittar hit)...;)
 

Hoke

New member
Snyggt!
Hoppas att ni tar med kameran fler gånger;)

Det här är ju både skitkul och nyttigt, hoppas att alla som var där går in och spanar in sin körställning tex:)
Extrakul med lite runtombilder också!

Tack för för att ni är så härliga deltagare, vår bästa belöning:D

/
Hoke med värmeslag:p


Gul stilstudie:
_DSC0083.JPG
 

RogerB

New member
kanon! Kul att man fastnade på några bilder:) Tack för en fantastiskt trevlig helg allihopa!

/Roger
 

roffe_s

Active member
Jag har lagt upp en mapp på ftp:servern där filmer från fredag-söndag kommer att tankas upp. Tyvärr blir originalfilmerna från lördag och söndag lite tungdrivna, jag processar dom till anständigare format men det tar lite tid... Nåja, första filmen från lördagen är upplagd och mer kommer under dagen.

Länk till filmerna finns här. Markera filen eller filerna, högerklicka och välj "spara som..." Fredagsfilmerna är i Apples Quicktime-format, Lördag och söndag blir Windows Mediaspelare.

Använd filmerna för att kolla både sittställning (höft - överkropp) och Er blick (när Ni flyttar fokus).

Tack allihopa för tre fantastiskt trefliga dagar på Mittsverige:)
 
Last edited:

S1000RR

New member
Bilder

Eftersom att jag lyckades lägga ut en tråd på fel ställe :rolleyes:, så fyller jag på även här med lite bilder.
ECRacing
Hoppas verkligen på en fortsättning även nästa år.
Finns ni på bild, och vill ha en bättre upplösning så är det bara att skicka ett pm, mail eller en förvirrad brevduva.

//Lasse
 
Top