MC träff i Portugal?

Jarl bellehed

New member
När vi var på väg till Baskien i somras träffade vi några Holländska knuttar som var på väg till en stor MC-träff i Portugal, tyvärr glömde jag fråga vad det var för ett evenemang. Är det någon som känner till något om denna träff? :confused:
Den ägde rum i mitten på juli och var visst väldigt stor.
De åkte BMW och Yamaha så någon HD-träff var det nog inte.

Tacksam för tips.

mvh. Jalle
 

Chopperbyggarn

New member
FARO träffen

FARO träffen i Algarve i södra Portugal. En mycket stor och välorganiserad blandhojsträff. Var på denna träff 1995 och en kul sak dom gjorde var att köra fram ett jättelikt isblock som sedan träffdeltagarna hängde på med pilsnern i näven...efter några timmar när isen smälte så började det sticka fram motorcykeldelar ur isen för att senare visa sig att dom hade fryst in en komplett Kawasaki Z900 innuti isblocket. Det året hade dom en stor Samba grupp från Brasilien som uppträdde.
Om denna träff fortfarande håller samma klass så kan den varmt rekomenderas till alla kategorier hojåkare som är träffsugna.

Anders.J
 
Last edited:

Galne Dansken

Administrator
Personal
Enligt min kompis Google, kan man se mera om träffen på http://www.motoclubefaro.pt/

Enligt min trafiksäkerhets kollega Duarte från FIMs komitté om trafiksäkerhet, har träffen över 30.000 deltagere!!

Duarte visade bilder när vi sås senast - och enligt honom är ett besök på denna mega träff ganska så trevligt..
 
Top