MC-prylar hos Lidl

Robban

New member
Tycker deras intercom verkar interssant.
Den med radio med täckning upp till 5km.

Det blir allt att ta en koll på det....

klabbarpan

New member
Är det dags för årets försäljning på Lidl? Förra året bommade jag tankväskan.

Edit: Hittade att starten för mc-prylar är 25/3.

Last edited:

Chirre

New member
Jag köpte en sån där regnoveral som man kränger på utanför skinnstället på Lidl för några år sedan.
Har använt det tre gången i spöregn och jag måste säga att jag är grymt nöjd med det, inte ens i grenen var det fuktigt:rolleyes:
Klart värt de futtiga hundralappar jag gav för det.

Har även en tankväska inköpt därifrån. Samma med denna, funkar helt perfekt och har hållit tätt i regn.

P-O Noren

New member
Köpte både ryggskyddet samt tankväskan. Har gått igenom sömmar och material och det verkar vara bra grejor för det priset. Hade lätt gissat att de hade kunnat kosta det dubbla/tredubbla i andra butiker. ryggskyddet imponerade i detalj och känsla.

klabbarpan

New member
Tankväskan verkar sitta riktigt bra kan jag rapportera. Köpte en som kostade drygt dubbelt så mycket förra året, den lämnade jag tillbaka eftersom den inte satt fast tillräckligt bra.

Eken87

New member
Blev en tankväska för mig också, verkar sitta bra. Tendens till att lossna fanns vid stark sidvind och en fart på över 110 km/h, men under den hastigheten, eller vid normal vind, sitter väska fast bra.

Marie

Banned
Blev en tankväska för mig också, verkar sitta bra. Tendens till att lossna fanns vid stark sidvind och en fart på över 110 km/h, men under den hastigheten, eller vid normal vind, sitter väska fast bra.

Det kan nog bero på vilken hoj den sitter på.

Jag köpte tankväska hos Lidl för tre år sedan och aldrig upplevt någon tendens att den skulle lossna. Jag har använt den i alla väder ända upp till full storm, och i hastigheter upp till 210 km/h (dock ej samtidigt:p) och en totalsträcka på minst 4000 mil.