Hampe
Skriver massor!
Japp!
Tråden ligger fel.
Den borde kanske ligga under "Filmer och bilder" - men det segmentet kommer inte upp på hitlistan som rullar på framsidan.
...som nonsenstrådarna gör. So shoot me.
Men, "Make life a ride" är mer än bara en fototävling och en film.
SMCs fototävling är just avslutad, en vinnare är utsedd. Grattis!
BMWs fototävling är fortfarande öppen.
Ni minns hålet som Touratech vill få alla att skämmas för och plugga igen för dyra pengar...?
BMW hade ett syfte! "Syfte", ha ha ha !
Ja, det är reklam. Verbung!, Goddamnit. Men det är bra reklam,
Hela set-uppen med "Make life a ride" talar otroligt starkt till mig.
Kolla själva:
Ja ja, alla har inte full skyddsutrustning på sig, packning håller på att ramla av, en del verkligt weirda körställningar.
Men skit i det. Ta in känslan! Gryningsbilderna! Alla snärtiga payoffs...
Ledsen, men jag är som ett läskpapper inför denna kampanjen. Den talar till mig.
"Do you wake up with your engine running?"
Föraren som laddar ut på ett nedlagt flygfält har en lång blond fläta ut genom hjälmen. Paret som råhånglar är äldre än tillochmed mig(!)
Det finns en massa fina saker att notera i filmen, men framförallt är den suggestiv bortom det mesta.
Jag skiter i fototävlingen. Tycker att priset är lite larvigt.
Å jag är INTE märkesköpt! Jag har visserligen ett par BMW - men jag har ett par av alla märken som finns, typ och till just BMW har jag ett märkligt hatkärleksförhållande; finns ingen av mina hojar som jag tycker så illa om som mina båda BMW...
Shit the same: kolla in BMWs kampanj " Make life a ride" och låt er inspireras oavsett vilket märke ni kör.
MC-känslan är universell.
"Mer mil 2015" - är inte det ett bra nyårslöfte?
Kan vi inte lova varandra det gemensam redan nu, vi motorcyklister - så kan man ha några andra vanliga tråklöften inomfamiljen på tolvslaget.
Att vakna upp med motorn igång låter väldigt tilltalande!
Hampe
Tråden ligger fel.
Den borde kanske ligga under "Filmer och bilder" - men det segmentet kommer inte upp på hitlistan som rullar på framsidan.
...som nonsenstrådarna gör. So shoot me.
Men, "Make life a ride" är mer än bara en fototävling och en film.
SMCs fototävling är just avslutad, en vinnare är utsedd. Grattis!
BMWs fototävling är fortfarande öppen.
Ni minns hålet som Touratech vill få alla att skämmas för och plugga igen för dyra pengar...?
BMW hade ett syfte! "Syfte", ha ha ha !
Ja, det är reklam. Verbung!, Goddamnit. Men det är bra reklam,
Hela set-uppen med "Make life a ride" talar otroligt starkt till mig.
Kolla själva:
Ja ja, alla har inte full skyddsutrustning på sig, packning håller på att ramla av, en del verkligt weirda körställningar.
Men skit i det. Ta in känslan! Gryningsbilderna! Alla snärtiga payoffs...
Ledsen, men jag är som ett läskpapper inför denna kampanjen. Den talar till mig.
"Do you wake up with your engine running?"
Föraren som laddar ut på ett nedlagt flygfält har en lång blond fläta ut genom hjälmen. Paret som råhånglar är äldre än tillochmed mig(!)
Det finns en massa fina saker att notera i filmen, men framförallt är den suggestiv bortom det mesta.
Jag skiter i fototävlingen. Tycker att priset är lite larvigt.
Å jag är INTE märkesköpt! Jag har visserligen ett par BMW - men jag har ett par av alla märken som finns, typ och till just BMW har jag ett märkligt hatkärleksförhållande; finns ingen av mina hojar som jag tycker så illa om som mina båda BMW...
Shit the same: kolla in BMWs kampanj " Make life a ride" och låt er inspireras oavsett vilket märke ni kör.
MC-känslan är universell.
"Mer mil 2015" - är inte det ett bra nyårslöfte?
Kan vi inte lova varandra det gemensam redan nu, vi motorcyklister - så kan man ha några andra vanliga tråklöften inomfamiljen på tolvslaget.
Att vakna upp med motorn igång låter väldigt tilltalande!
Hampe
Last edited: