Möte med Sh-instruktörer i Sthlm 30/9-06

Yasha

New member
Hej på er!

Nu har vi haft ett möte med de SH-instruktörer som dök upp och som tillhör distrikt Sthlm. Resultatet kan ni se på tillhörande forumdel på www.sporthoj.com, då vi än så länge är på diskussionsstadiet och inte vill ha allt till allmän beskådan.

Lev väl och kör säkert!

/ Veronica
 

Svampe

New member
Hm, jag som inte kan läsa där får fråga istället.
Jag har pratat med Esso och det som han berättade var väldigt intressant.

Edit:Får väl gå SH-uttagningen så jag kan läsa där.
 
Last edited:

Svampe

New member
Tackar.
Skulle ju varit med, men vår nyinköpta bil började bråka efter 15 timmar efter leverans.:eek:
Så det tog massa tid.
 
Last edited:

Yasha

New member
Visst är det trevligt med aktivitet i tråden, men snacka skit kan ni väl göra per telefon eller via PM? :rolleyes:

Det jag tycker är märkligt är att inte en enda instruktör ens bevärdigat inlägget/anteckningarna en fjuttig kommentar, alltså kan jag dra slutsatsen att intresset för uppföljning är ännu svalare än det verkliga engagemanget i projektet?

Nej, jag vet att inte alla som kan läsa det jag skriver här, kan läsa det jag hänvisar till, men det är några som förtjänar en stor fet ***** där bak... för det här vänder sig i första hand till en grupp människor som har tillgång till informationen.

En reflektion, finns det attitydproblem i sporthojsinstruktörsgruppen eller är det oerfarenheten som gör att entusiasmen inte mynnar ut i annat än en massa prat om ingen annan serverar på silverfat eller bjuder in till fest? Och en sak till att fundera på angående attityd, är en sporthojsinstruktör på något sätt bättre än någon annan typ av instruktör inom SMC?
(somliga verkar tycka/tro det... och ja, jag är rätt grinig just nu, så jag passar på att vräka ur mig mina frågeställningar som från början inte har ett skit med den här tråden att göra, men ämnena är väldigt nära kopplade till varandra enligt min mening.)
 
Last edited:

SvenneC

New member
Nja... Även om du känner dig grinig så har jag noterat samma sak. Inte en endaste kommentar varken här eller i tråden på sh.

Det hjälper dock inte att skälla... ;)

(OJ! vad JAG just njöt av att för en gångs skull vara den som fick häva ur mig den frasen... :D)
 

Svampe

New member
Det var jävligt konstigt eftersom det verkar vara stor status på att vara just SH instruktör när man läser på sporthoj, och även här i viss mån. Tänker på förslag om skrytiga tygmärken som det står "sporthojsinstruktör" på.
Om man inte vill hålla på med det, varför gick man kursen överhuvudtaget?

Var det för att få åka lite bana?
Eller få lite status bland polarna, "joru, jag kan och vet för jag är SH instruktör, coolt va?"

Är det här utfallet av 2 kurstillfällen på Kinnekulle så är jag glad att jag valde den hårda, långa vägen, med SMCsthlm, och inte kan läsa i den forumsbiten.
Är kanske mest bara trams där, men vad vet jag.
 

-Chrille-

New member
Nej, jag vet att inte alla som kan läsa det jag skriver här, kan läsa det jag hänvisar till, men det är några som förtjänar en stor fet ***** där bak... för det här vänder sig i första hand till en grupp människor som har tillgång till informationen.
QUOTE]

MMMM...vad menar du...:D

Skämt åtsido...
Det bästa med alltihop som jag tyckte var att:
1. Fler Kurstillfällen i Stockholm
2. Engagera fler mindre erfarna instruktörer
3. Gott pulverkaffe

Sen hoppas jag att mitt intresse att deltaga noterades...:rolleyes:

Övrigt så tror/hoppas jag inte att det är nån större "näsan i vädret" känsla bland SH instruktörerna...inte vad jag har märkt i alla fall...:confused:
Min känsla under detta år har varit att det är ett gött gäng, och de som är mindre aktiva och går o väntar på att nåt ska hända...har jag nog inte träffat så mycket i sommar...;)
Men jag har ju o andra sidan inte hängt med lika länge som vissa andra.
 

Yasha

New member
Självklart menar jag INTE de individer som var med på mötet, ert intresse är helt klart noterat och uppskattat! :)

Jag skällde dessutom inte, jag ställde frågor. (förtäckt skäll! :p ) Min erfarenhet är delvis annorlunda än din Chrille... jag har tyvärr hört och sett rätt taskig attityd bland några. Förhoppningsvis är dessa ganska få!
 
Top