Loggas ut innan man skickat inlägget.

Lucky Luke

Moderator
Jag och, nu vet jag flera har blivit utloggade under tiden man sitter och klurar på ett långt och genomtänkt inlägg.
Det är inte roligt att när man klickar på skicka så är man plötsligt inte inloggad, och hela det genomtänkta inlägget är borta:(
Går det att dra upp "klura-tiden" när man skriver inlägg, så att man inte blir utloggad tills dess att man är klar?
 

Marie

Banned
Jag och, nu vet jag flera har blivit utloggade under tiden man sitter och klurar på ett långt och genomtänkt inlägg.
Det är inte roligt att när man klickar på skicka så är man plötsligt inte inloggad, och hela det genomtänkta inlägget är borta:(
Går det att dra upp "klura-tiden" när man skriver inlägg, så att man inte blir utloggad tills dess att man är klar?

Kommer du ihåg att kryssa i rutan "Kom ihåg mig"?
Kryssar du i den bör det inte inträffa....
 

Titania

New member
Räddningsmanöver

Jag kommer inte ihåg:D
Tack för tipset jag får testa det:)

Nästa gång du skrivit ett långt och genomtänkt inlägg, trycker på sänd och får upp skylten om att du inte är inloggad klicka då på "gröna tillbaka-pilen" så att du får tillbaka ditt inlägg. Öppna ett nytt fönster i din webläsare och logga in där. Gå tillbaka till ditt skrivna kanoninlägg och markera all text och tryck på ctrl+C (kopiera för säkerhetsskull). Klicka sedan på sänd och inlägget är postat.

Been there, done that, got the t-shirt...
 

Mathias

Active member
annars kan man först skriva det i word (då blir det ju oxå rättstavat ;)) sedan klippa och klistar.
 

Swedie

Administrator
Personal
Det där är inte relaterat till forumet i sig tror jag utan en inställning på din dator (eller ett problem). Testa rensa alla dina temporära internetfiler.

En sak jag annars gör när jag skrivit långa texter är att markera all text jag skrivit och sedan kopiera det till minnet med ctrl + c. Sedan klickar jag på skicka.
 

Titania

New member
Det där är inte relaterat till forumet i sig tror jag utan en inställning på din dator (eller ett problem). Testa rensa alla dina temporära internetfiler.

En sak jag annars gör när jag skrivit långa texter är att markera all text jag skrivit och sedan kopiera det till minnet med ctrl + c. Sedan klickar jag på skicka.

Är du säker på det? Andra vBulle-forum har samma timeout-funktion och sparar inte kakan. Det är ju det som sker om du klickar i "Kom ihåg mig"-rutan. Eller?
 
Top