Lite bilder från Gelleråsen 18/6

Maciej

New member
har lagt upp några bilder från igår

www.maciej.se/Gellerasen

Finns har ett par bilder till hemma men hann inte lägga upp dem igår och är inte hemma förrän i slutet på veckan men jag ska försöka uppdatera med fler bilder om några dagar.
 

Rolle

New member
Perfekt.. får bara hoppas att man fastnat på någon av dina andra bilder :D Skulle ha plåtat lite själv men af-motorn i objektivet ville inte vara med. Bör ju finnas en hel del andra bilder med tanke på att man såg både en och annan kamera runt banan.

I övrigt en enl. mig väldigt lyckad dag. Det var min första banåkning och jag känner att min hobby just blev ytterligare ett snäpp mer kostsam. Tack till er som anordnar detta och ett ännu större tack till instruktörerna :)

Gjorde ett tappert försök att få semester till Monzta 28-29 men ibland går det bara inte. Har istället bokat upp mig till Kinnekulle den 2-3/7 och hoppas på ännu mer utveckling.

väl mött

/RMT
 

Izze

New member
Maciej,

Snygga foton och snygg körning!

Själv har jag precist bokat (hoppas jag) ett par dagar till på Gelleråsen i Augusti...trots att man lyckades bli utskälld för slökörning av elaka instruktör Mats ;)

:D
 

Noyah

New member
Allt gick bra den här gången, tog tillome en liten omväg, körde ner örebro och brände loss på lite roligare vägar under hjälmaren (odensbacke - julita - eskilstuna)

Får se om jag hinner sälja hojen och köpa en f800s till nästa körning.
Lite sugen på gelleråsen i agusti igen, steg 3 och kanske 4 :eek:

/Robin

Ps : kanske hyra in mig på ditt släp :p
 

eccentric

New member
Gjorde ett tappert försök att få semester till Monzta 28-29 men ibland går det bara inte. Har istället bokat upp mig till Kinnekulle den 2-3/7 och hoppas på ännu mer utveckling.

väl mött

/RMT

Tack för att du fixade bra boende. Jag ägde inte banan den här gången men jag ska nog också försöka få till den 2-3 på kinnekulle.. men är det en bra bana då? Eventuellt kan jag fixa boende där nere. Samt att denna gång blir det en annan hoj.. nu ryker VFRen och troligen blir det en mille istället :)

d
 

eccentric

New member
är det föresten någon som vet vilka instruktörer som är på kinnekulle 2-3 juli?


jag ska lägga upp lite bilder från gelleråsen i måndags när jag hamnar framför en dator hemma igen.

d
 

Rolle

New member
Tack för att du fixade bra boende. Jag ägde inte banan den här gången men jag ska nog också försöka få till den 2-3 på kinnekulle.. men är det en bra bana då? Eventuellt kan jag fixa boende där nere. Samt att denna gång blir det en annan hoj.. nu ryker VFRen och troligen blir det en mille istället :)

d

Inga problem. Tack för omvägarna - kunde knappt växla ngt på vägen hem men det släppte lite mot slutet :cool:

Ingen aning om hur banan är därborta. Får väl pröva och se. Har kollat ev boende med ett av vandrarhemmen och det verkar inte vara några problem. Funderar bara på om man ska köra ner eller ta släp den här gången. Mitt ben vill fortfarande inte riktigt vara med men jag har redan klämt ~30 mil sen jag kom hem :D Har kollat lite på polarens släp och två hojar går på utan problem - enl honom får man plats med en tredje på tvären så pröva kan man ju alltid.

Vill även flagga för BMW-klubbens körning på Monzta den 11-12 aug. Ska bara få min ledighet bekräftad så slänger jag iväg en bokning.

Ang hojbyte så är det väldigt lockande. Har dreglat lite över en ZX10R och tänkte kolla försäkringar nu i veckan. Sen ska man få hojen såld också :confused:

Ses kanske på Tuvängen den 29:e? Tänkte smita iväg från jobbet några timmar.
 

Josef

New member
Jag ägde inte banan den här gången men jag ska nog också försöka få till den 2-3 på kinnekulle.. men är det en bra bana då?

Är det föresten någon som vet vilka instruktörer som är på kinnekulle 2-3 juli?
d

Japp, Kinnekulle är riktigt kul. Svänger hela tiden och är härligt kuperad. Bättre än Åsen enligt min mening.

Det blir ungerfär samma instruktörsgäng som på Åsen 10-11 och 18/6.
 

Patrikw

New member
Ingen som kan ladda upp lite mer bilder från denna åkning?

Eller jag vet att det är minst 2st som har bilder som jag inte har fått sett tyvärr :(


Någon som vet namnet på instruktören som hade svartskinställ och körde en svart yamaha R6 av tror det var en 07a. Eller mail adressen till honom, för jag vet han tog massor av bilder. :cool:
 
Top