Kurser på Falkenberg?

Carlb

New member
Hej!
2008 var jag deltagare på en av SMC anordnad bandag och var våldigt nöjd men ser till min stora förvåning att FAlkenberg saknas i kalendern över bandagar säsongen 2010. Finns det någon anledning till detta?
 

micke.r

New member
Hej!
2008 var jag deltagare på en av SMC anordnad bandag och var våldigt nöjd men ser till min stora förvåning att FAlkenberg saknas i kalendern över bandagar säsongen 2010. Finns det någon anledning till detta?


Hej !!

Jodå - efter ett uppehåll under 2009 så kommer det att köras två kursdagar på Falkenberg, närmare bestämt den 28-29/5 2010 :)

Se länk;

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=bkk

Kurserna ligger i år under fliken BKK men det är i princip exakt samma kurs som Sporthojskurs, och följer också samma utbildningsplan. :cool:

Kurserna på Falkenberg arrangeras i år av SMC School som en central kurs, men med stöd från SMC Halland samt SMC Väst !!

Välkommen !!

/ Micke

SMC Väst
 

Carlb

New member
Hej !!

Jodå - efter ett uppehåll under 2009 så kommer det att köras två kursdagar på Falkenberg, närmare bestämt den 28-29/5 2010 :)

Se länk;

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=bkk

Kurserna ligger i år under fliken BKK men det är i princip exakt samma kurs som Sporthojskurs, och följer också samma utbildningsplan. :cool:

Kurserna på Falkenberg arrangeras i år av SMC School som en central kurs, men med stöd från SMC Halland samt SMC Väst !!

Välkommen !!

/ Micke

SMC Väst

Tack!
 

Sb.

New member
Billigt boende

Hej!

Nån som vet nåt billigt boende i närheten av banan?

Sara
 

ezzo

New member
Vill vara tydlig med att SMC håller på med trafiksäkerhetsfrämjande kurser och inte bandagar.
Börjar SMCs kurser likna bandagar så kommer vi inte få behålla försäkringsbolagens goda anseende..
 

Carlb

New member
Vill vara tydlig med att SMC håller på med trafiksäkerhetsfrämjande kurser och inte bandagar.
Börjar SMCs kurser likna bandagar så kommer vi inte få behålla försäkringsbolagens goda anseende..

Några bandagar i juli och augusti på falkenberg skulle smaka mumma.
Går det att jobba på det tro?
 

micke.r

New member
Några bandagar i juli och augusti på falkenberg skulle smaka mumma.
Går det att jobba på det tro?

Mnja.. Som Ezzo nyss påpekade så arrangerar SMC inte bandagar :rolleyes: (även om tanken faktiskt slagit oss.. :D)

FMK, dvs Falkenbergs Motorklubb, däremot har i samband med sina onsdagsträningar oftast 2 gatgrupper. Där gäller dropp in, och då det är mycket populärt, att vara där i riktigt god tid !

Det har också förekommit att team/arrangörer som ex Fiver har annordnat träningsdagar (med gatgupper) inför ex Nordic Endurance Challange.

Du får lobba hos andra arrangörer - ex Racingworld eller Trackworld :)

/ Micke
 
Top