Kurser 2010

Mathias

Active member
Beror på vilket distrikt du vill köra i.

Skånes BKK brukar släppa bokningen i Februari, vilka datum som ska köras släpps tidigare men då är det inte helt garanterat.

Skånes KNIX (gokartkörningar) har jag faktiskt inte någon aning om när de släpps. Skulle kunna tänka mig ungefär samma tid.

Ghost79

New member
Beror på vilket distrikt du vill köra i.

Skånes BKK brukar släppa bokningen i Februari, vilka datum som ska köras släpps tidigare men då är det inte helt garanterat.

Skånes KNIX (gokartkörningar) har jag faktiskt inte någon aning om när de släpps. Skulle kunna tänka mig ungefär samma tid.

För min del gäller det Västra Götaland med omejd. Nu är ju jag väldigt tidigt ute med min förfrågan men antar att det är bara att vänta och kolla in sajten lite då och då.

New member
Har inte svar på när vi släpper våra kurser ännu, men kan avslöja några preliminära datum du bör söka ledigt!:) 2010

Helgen före Midsommar 18-20/6 3-dagars på Molandabanan!:)
Vecka 29 Bkk 4-dagars Kemora!!!:D
13-15/8 3-dagars Mittsverigebanan

OBS! Inget är spikat ännu!

Men håll utkik på forumet när vi släpper kurserna!:cool:

Per

Thundercat

New member
Vi i SMC Väst släpper våra dagar så fort som allt är bokat och klart. Troligen samtidigt med de centrala kurserna. Men då det är mängder av banägare och lika många avtal som skall tecknas kan vi vara klara olika fort.

Som tidigare nämnt så är det däremot klart att vi kommer köra en kurs på Gotlandring runt helgen den 10-11 juli:)

Om du kontinuerligt håller koll på hemsidan så kan du inte missa när SMC släpper kurserna för 2010.;)

Mvh
Mikael