Kursen med stort K Kemora 2010

Spiff

New member
Vill också säga att det var väldigt kul att vara där igen men kan vi inte ta med en koktross från Sverige nästa år? Finland är ju ett u-land när det gäller mat.... :D
 

#46

New member
Vill också säga att det var väldigt kul att vara där igen men kan vi inte ta med en koktross från Sverige nästa år? Finland är ju ett u-land när det gäller mat.... :D

Ja nog för att jag har ätit skolmat dom sista 11 åren på skolorna jag jobbat på! Men ingen skolbespisning har då lyckats göra så här smaklös och tråkig mat någon gång!
Nästa år blir det en uppryckning vad det gäller maten!!

Som Ricken sa, vi ska kanske ta med grillen?

Per
 

Spiff

New member
Vi kan göra annat också. :D Tomas chili går inte av för hackor och då kan ni ju få gratis drivmedel också.... ;)

Jaha, ni kan annat också? =)

Drivmedel har vi ju problem med också så det vore ju kalas att slå två flugor på samma gång :D
 

Bonjin

New member
Film/Bilder

Nu har jag lyckats få upp lite filmer och bilder. Filmer är från mig (Stefan som gick som hjälpis) och Ricken (som var deltagare) och bilderna är av Denny som hade en stor fin kamera han hade med sig i tid och otid :D

ftp://bonjin.mine.nu/Kemora/
User: smc
Pass: moviestar
 

swischmc

New member
Nu har jag lyckats få upp lite filmer och bilder. Filmer är från mig (Stefan som gick som hjälpis) och Ricken (som var deltagare) och bilderna är av Denny som hade en stor fin kamera han hade med sig i tid och otid :D

ftp://bonjin.mine.nu/Kemora/
User: smc
Pass: moviestar

Det fungerar inte?
Är det jag som gör fel, eller har fler samma problem?
Jag får bara upp detta och kommer inte längre.


Index för ftp://bonjin.mine.nu/Kemora/

Gå upp till en högre katalognivå

Namn Storlek Senast ändrad
 

MathiasF

New member
Funkade inte med Firefox för mig, då såg jag inte heller något, men Internet Explorer och vanligt ftpprog funka bra.
 

Ricken

Member
Hmm, tror det blir svårt o hitta nån som orkar minska ner alla bilderna.
Det ska vara jag då.
Ska se om jag tar ner dom o lägger dom i ett album imorrn. Poka mig om jag glömmer.
 
Top