Kontakt Halvarssons

JHkillen

New member
Undrar om någon har en e-postadress till Halvarssons?
Googlat men hittar ingen kundkontakt till företaget. Massa träffar på Jofama, kan väll inte vara så att det är dom som tillverkar Halvarssons kläder?
Tänkte skicka lite beröm till dom.
Ett par handskar som släppte i en söm efter en hel säsong, tänkte kasta dom
Liten rolig överraskning, en försäljerska på en av Uppsalas mc butiker snappade upp i förbi farten i vårat samtal när jag köpte nya av samma märke att mina förra var slut efter en sommar. Hon frågade om hon fick dom och visst sa jag, tänkte kasta dom och köra i väg i dom nya.
Fredag em ringer min mobil, hon ville ha mitt nummer när jag köpte dom nya, ja va tusan man är en stilig mc kille så visst fick hon det ;-) inbillade jag mig, fast tyvärr förstod jag innerst inne att det kunde ha med handskarna att göra, fast va fan man vet ju aldrig :) Hon kunde ha velat ha trevligt hojsälskap att köra med någon gång, ja jag gillar kvinnor som kör hoj, ofta jäkligt trevliga att prata med och driver inte upp tempot jämt i förlora körkortet fart , finns självklart sådana kvinnor med.
Hon hade ringt tillverkaren och sen visat upp mina hanskar då hon inte tyckte det var Ok, det är en riktig försäljare det. Kom och hämta ett par nya sa hon när hon ringde, tillverkaren ersätter dom utan en motfråga.
Tack Camilla på Sulas Mc Uppsala, du satte en extra sol på min himmel i går.

Kör safe...
 
Last edited:

OH-

Member
Undrar om någon har en e-postadress till Halvarssons?
Googlat men hittar ingen kundkontakt till företaget. Massa träffar på Jofama, kan väll inte vara så att det är dom som tillverkar Halvarssons kläder? ......................

Jofama = Lindstrands = Halvarssons
 

Hasse-VTX

New member
Har samma goooooda erfarenhet av Halvarssons två hällor gick sönder på mina byxor, Hallvarsson stod för frakten åt båda hållen jag skickade byxorna för reparation en måndag hade de hemma igen på torsdag. Köper man kvalitet så får man service där efter.
 
Top