Kommer inte in på "Vad måste man tänka på vid resa i Europa? " när jag är inloggad

Chopperbyggarn

New member
Kommer inte in på "Vad måste man tänka på vid resa i Europa? " när jag är inloggad" dock går det utmärkt när jag inte är inloggad, varför:confused:. Alla andra ämnen kommer jag in på när jag är inloggad! Något skumt här?? Anders.J
 

Swedie

Administrator
Personal
Finns ju inga fel på ditt konto iaf. Eventuellt att du klickat på en länk till ett inlägg som inte längre finns. Då kan det ju bli error.

I med att du inte skrivit något ytterligare om vad för fel du får så kan jag inet hjälpa mer tyvärr.
 

Chopperbyggarn

New member
Tack för försöket att hitta problemet! Tyvärr kvarstår problemet , kommer inte in i den aktuella tråden när jag är inloggad , om jag går in i den aktuella tråden utan att vara inloggad och sedan loggar in så klipps åtkomsten till just denna tråd, samma sak om jag går in utan att vara inloggad och klickar på "svara med citat" och loggar in så klipps åtkomsten. Det hela började med att jag skrev ett svar med citat som bara försvann när jag klickade på "Skicka svar" . Ok inte hela världen om jag inte kan skriva mer i just den aktuella tråden då övriga trådar fungerar... Anders.J
 

Chopperbyggarn

New member
Kanske väldigt långsökt men jag skrev lite funderingar om "dropbox" med "citat" som ägs av amazon samt liknande "moln tjänster" efter att jag varit inne på deras hemsida. Kan det ha kommit in någon bugg därifrån??? Anders.J
 

Swedie

Administrator
Personal
Tyvärr, jättesvårt att lösa sådant här.

Är det någon annan inloggad här som har samma problem?
 
Top