Knutstorp 11/8

Mitra

New member
Har lite frågor hur ni väljer från reservlistan. Stod som nummer två på reservlistan när jag anmälde mig.( Det kom inte in fler anmälningar på en dag som syntes på sidan)

Fick precis reda på att en som stod som nummer 1 och hans polare som nummer 4 eller 5 har kommit med på körningen. Känns lite underligt måste jag säga.

Hur väljer ni ut från reservlistan? Är det först anmäld går först eller är det beroende på vem som har hoppat av och i vilken grupp den var anmäld i?

Skulle vara intressant att veta :)


///Mitra
 

Benny

New member
Har lite frågor hur ni väljer från reservlistan. Stod som nummer två på reservlistan när jag anmälde mig.( Det kom inte in fler anmälningar på en dag som syntes på sidan)

Fick precis reda på att en som stod som nummer 1 och hans polare som nummer 4 eller 5 har kommit med på körningen. Känns lite underligt måste jag säga.

Hur väljer ni ut från reservlistan? Är det först anmäld går först eller är det beroende på vem som har hoppat av och i vilken grupp den var anmäld i?

Skulle vara intressant att veta :)


///Mitra

Jag skulle misstänka att det är styrt från vilken grupp avhoppet sker. Det känns konstigt om man skulle sätta in en nybörjare i ngn av de andra grupperna...eller flytta upp/ner ngn för att det finns bättre plats i ngn annan grupp.
 

Ducatista

New member
En liten uppmaning till alla som anmält sig till kurs, fått faktura men ångrat sig och inte betalat fakturan:
NI MÅSTE AVANMÄLA ER - annars kan vi inte lämna över platsen till reserv och ni tvingas betala kursen ändå.
 
Top