KNIX Lockarp 2010-04-10

javahaxxor

New member
Hej gott folk,
det var en hel del folk som tog bilder på KNIX-en i går, nån som vet var bilderna kommer att landa ?
 

pellehbg

New member
Hej på dig o alla andra som undrar så finnes det alleredan lite bilder på Länk
Mera kommer så fort jag har fått bilder av de andra som fotograferade.:D
 

RonnyB

New member
Bilder

Fanns inte heller med på bilderna. Hoppas någon av de andra fotograferna lägger upp sina bilder med.
 

javahaxxor

New member
tyckte du att det gick för sakta i vår grupp eller ? jag kände tvärtom i början. men det lossnade väl mot slutet
 

RonnyB

New member
tyckte du att det gick för sakta i vår grupp eller ? jag kände tvärtom i början. men det lossnade väl mot slutet

Lite, mitt mål var att våga lita på cykeln i kurvorna, att lägga den långt ner. Det är lite svårt om man inte håller fart nog. Och då är det bättre om man kommer upp i en grupp som har högre tempo. :eek:
Vilken hoj körde du?
 
Last edited:

RonnyB

New member
mitt främsta mål var att inte ramla, sen att försöka slappna av lite och lära mig nåt. Mission accomplished!

Det var även det mål för mig, att snappa upp så många tips som möjligt och ta så mycket lärdom med mig i bagaget hem. Men en del i det hela som jag verkligen ville var just att våga lita på hojen och dess egenskaper i kurvorna, dock utan att trilla. Det var två tillfällen då jag valde att bromsa rakt fram i kurvorna för att jag fegade ur och var rädd för att jag skulle kom in för fort.
Jag lyckades använda hela slitytan på bakdäcket och fick med mission accomplished!
 

javahaxxor

New member
jag vågar lita på hojen i långa svepande svängar. där har jag inga problem med fullt nedlägg, däremot i små tajta svängar hade jag en tendens att bromsa i kurvan, drifta ut, etc. Inte så mycket i slutet av dagen, efter mycket slipning på det momentet.
 

RonnyB

New member
jag vågar lita på hojen i långa svepande svängar. där har jag inga problem med fullt nedlägg, däremot i små tajta svängar hade jag en tendens att bromsa i kurvan, drifta ut, etc. Inte så mycket i slutet av dagen, efter mycket slipning på det momentet.

Bra jobbat! :)
 
Top