KInnekulle 1-3/5-09

Catman

Just for the fun of it...
Nu är vi hemma i den grå vardagen igen.

Tack till alla deltagare som förgyllde denna helg och tack till vädergudarna som verkligen älskade oss :)

Tack även till mina instruktörer och resurser som gjorde ett strålande bra jobb.....som vanligt.

Grattis även till våra nybakade SHI: Gilbert Ström och Rolf Skoog.

kort sagt....det var "sketsköj"

/Tom
 

medic

New member
Tack själv. Var bara där på Söndagen men lärde mig mycket. Tack också för alla svar innan kursen som gjorde att jag kunde vara med. Vi ses på steg 2!
 

Svampe

New member
Måste säga som Tom.
Det var tre helt otroligt roliga kursdagar. Det hade aldrig gått om inte vi haft så intresserade och engagerade deltagare.

Hade heller inte gått utan en strålande organisation. Stort tack till alla ni som jobbar i "bakgrunden".
 

popeye

New member
kinnekulle

Nu är vi hemma i den grå vardagen igen.

Tack till alla deltagare som förgyllde denna helg och tack till vädergudarna som verkligen älskade oss :)

Tack även till mina instruktörer och resurser som gjorde ett strålande bra jobb.....som vanligt.

Grattis även till våra nybakade SHI: Gilbert Ström och Rolf Skoog.

kort sagt....det var "sketsköj"

/Tom

Jag vet inte vem som byggde om vägarna i sverge under helgen men allt känns så rakt o brett nu, tack allihopa för något av det bästa jag upplevt.

en av VTR pojkarna
 

Olsson990sm

New member
De va verkligen superbra. Första gången för mig men de lär la inte bli den sista. Va bara uppe på lördagen men de va ju en kanondag.


/Ola
/KTM 990
 

#46

New member
Instämmer i hyllningskören:)

3 toppendagar hade vi! Fint väder, trevliga deltagare och en kanonorganisation på banan:D

Enda jobbiga är att man en haft risig kista i 3 dagar nu!!?:(

Per G
 

Maciej

New member
Jäklar va många som verkar ha åkt på någonting, jag och Josefine klarade oss i alla fall. Tur det eftersom jag hade körning på Mantorp på måndagen. Man var lite sliten efter 4 dagars körning.
 

Vera

New member
Snacka om sliten :rolleyes:
Jag blev också magsjuk - låg och sov i två dagar när jag kom hem.:mad:
Och fortfarande är det inte okej. Men bara att ta nya tag. Idag åker vi till Gelleråsen ingen.:D
//Vera
 

Catman

Just for the fun of it...
För att vara lite allvarliga.....Skyller vi på Peo eller kan det ha varit maten på banan?

/Tom
 

Maciej

New member
För att vara lite allvarliga.....Skyller vi på Peo eller kan det ha varit maten på banan?

/Tom
Nåt måste det ha varit dock åt både jag och Josefine vid banan och hade inga problem.

Var åt ni på vägen hem? Vi stannade till på Burger King.
 

Heli

New member
För att vara lite allvarliga.....Skyller vi på Peo eller kan det ha varit maten på banan?

/Tom

Vi skyller inte på nåt då vi inte vet var smittkällan kom ifrån ... jag vet att jag gick från jobbet i måndags efter jag kräkts och sen stannat hemma ... Hur många var vi som blev dåliga totalt ? Med tanke på att alla inte blev det.. så blir det än svårare hitta var det kom ifrån .. och på banan fick jag jue annan mat...
//Heli
 

Catman

Just for the fun of it...
JAg skulle tro att det har varit en lättare form av magsjuka som ni har blivit drabbade av. Även Peo.

Hoppas att ni alla mår bra nu iallafall

/Tom
 

Gottis

New member
Instämmer i hyllningskören:)

3 toppendagar hade vi! Fint väder, trevliga deltagare och en kanonorganisation på banan:D

Enda jobbiga är att man en haft risig kista i 3 dagar nu!!?:(

Per G

hade hellre haft det än att ha vart liggande i soffan nu i tre dagar med ryggskott:mad:
 

pikeman59

New member
Kinnekulle 2/5

Tack alla för en kanondag, vi hade jättekul och speciellt tack till Peo för suverän personlig träning. ( Som alltid :) )

Finns det några bilder eller filmer från den dagen från medelsnabb grupp?

//Eva & Sven
 

jasso0520

New member
hmmmm....jag och kompisen hade tydligen tur......ingen magsjuka:D
men nu är det dags att anmäla till nästa kurs på kinekulle:rolleyes:
får tacka för en toppenlördag....hehehe såg ljuset........ler fortfarande:D:eek:
 

ludwig

New member
Faan va bra de va!!!

Två dagar på Kinnekulle och du är som en ny människa..Eller som Laila sa,om du har träningsvärk så vet du att du har gjort rätt,och det hade jag.Tack alla sköna människor,vi synes...
 
Top