Köpt GPS från navigeramera???

Pegaso

New member
Har beställt en GPS från navigeramera.se Enligt hemsidan 1-2 dagars leveranstid, efter 10 dagar har jag fortfarande inte hört nåt och de verkar inte svara på mail.
Nån som har erfarenheter från dom - positiva eller negativa - får gärna dela med sig.

man blir ju trött :mad:
 

rednax

New member
Har beställt en GPS från navigeramera.se Enligt hemsidan 1-2 dagars leveranstid, efter 10 dagar har jag fortfarande inte hört nåt och de verkar inte svara på mail.
Nån som har erfarenheter från dom - positiva eller negativa - får gärna dela med sig.

man blir ju trött :mad:
ser ju ut som en seriös firma när man kollar på nätet, så det löser sig förhoppningsvis. Skulle gärna höra hur det gick så rapportera gärna. MVH
 

Taurus0504

New member
NavigeraMera i Stockholm KB

Har beställt en GPS från navigeramera.se Enligt hemsidan 1-2 dagars leveranstid, efter 10 dagar har jag fortfarande inte hört nåt och de verkar inte svara på mail.
Nån som har erfarenheter från dom - positiva eller negativa - får gärna dela med sig.

man blir ju trött :mad:

Vet att det är sent att tänka på nu, men att ett företag inte tydligt informerar om vilka dom är, organisationsnummer och vilken adress dom har, även fysisk, sänder dåliga vibbar.

Via Bolagsverkets hemsida så fann jag organisationsnumret 969708-1389 NavigeraMera i Stockholm.

Vet dock inte om det är samma firma men det bör det vara. Fler uppgifter fr Bolagsverket kostar att få.
Men nu kan du enklare söka vidare på nätet.

Lycka till!
// Taurus
 

rednax

New member
Vet att det är sent att tänka på nu, men att ett företag inte tydligt informerar om vilka dom är, organisationsnummer och vilken adress dom har, även fysisk, sänder dåliga vibbar.

Via Bolagsverkets hemsida så fann jag organisationsnumret 969708-1389 NavigeraMera i Stockholm.

Vet dock inte om det är samma firma men det bör det vara. Fler uppgifter fr Bolagsverket kostar att få.
Men nu kan du enklare söka vidare på nätet.

Lycka till!
// Taurus

fast org nr och adress finns faktiskt på deras hemsida. Antar att man ändå måste kolla vidare för att vara helt trygg, fast vem orkar det...själv handlar jag inte på nätet utan personl rekomedation eller via facktidning tex.
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
SMC hade tidigare ett rabattavtal med Navigera Mera. Tyvärr fick jag aldrig någon bekräftelse på om avtalets fortsättning inför 2009. Det var lite strul under 2008 som gjorde att jag ville ha 1allt 100 % klart för att fortsätta att publicera dem som rabattställe. Ingen ringde mig på telefon eller besvarade e-post. Därför avslutade jag samarbetet. Navigera Mera finns inte längre på rabattsidan i MC-Folket eller här på hemsidan. Såg nu att det står att SMC-medlemmar har rabatt. Det är gammal information. Ska kontakta dem idag angående detta.
 

Pegaso

New member
Enligt deras hemsida har SMC-medlemmar rabatt. Adress och organisationsnummer finns på hemsidan. Detta gjorde att jag tyckte att det verkade vara en seriös nätbutik.
Nu är de som sagt var omöjliga att få tag på. Det finns två mailadresser på hemsidan, går inte att komma fram till någon av dom. Mailen bara studsar. Telefonnumret har upphört, hänvisning saknas.
De har ett "kontaktformulär" där jag också bett att de ska höra av sig - utan resultat.

Nu är det väl iochförsig inte så att jag sitter i sjön då jag valde postförskott som betalningsalternativ och alltså inte betalar förrän jag hämtar ut GPSn.
Men iallafall, man blir ju förbannad :mad::mad:
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Jag har talat med Mobile Data Connect som tog över företaget enligt uppgifter jag fick i december 2008. Länk: http://www.mdc.se/
Har bett dem ta bort hänvisning till SMC-rabatt samt skicka varor till kunder som beställer varor. Har bett dem stänga eller uppdatera sidan eftersom kontaktuppgifter saknas och kunder inte får beställda varor. Då är det inte en webshop.
 

Pegaso

New member
Jag har talat med Mobile Data Connect som tog över företaget enligt uppgifter jag fick i december 2008. Länk: http://www.mdc.se/
Har bett dem ta bort hänvisning till SMC-rabatt samt skicka varor till kunder som beställer varor. Har bett dem stänga eller uppdatera sidan eftersom kontaktuppgifter saknas och kunder inte får beställda varor. Då är det inte en webshop.

Tack!
Då har jag mailat ovanstående och avbeställt GPSn. Om det nu överhuvudtaget fanns nån beställning :confused:

Jag tar väl helt enkelt och handlar av någon som är intresserad av att sälja... :p:p
 
Last edited:
Top