Köp & Sälj

Jonika

New member
Var har marknaden tagit vägen för köp & Sälj?
eller är det jag som är dum nog att inte hitta det:confused:

Jonas Röd BB-97:a
 

HonkyTonkMan

New member
I så fall är jag också dum, alternativt blind, för jag hittar det inte heller. Men det tillkommer ju fortfarande nya avdelningar i rask takt.
 
D

DustRat

Guest
BMW R1150GS–00 till salu

Jag har en svensksåld BMW R1150GS till salu.

En ägare och jag är/varit mycket nöjd under alla år. Den står i Göteborg. Om du är intresserad, mejla mig...

:)

Är det snart dags för en Köp & Sälj-marknad?
 
D

DustRat

Guest
Marknaden?

Hej igen,

Jag finner ingen marknadsplats på hemsidan, men som jag nämnt tidigare så är jag lite förvirrad och blind :cool: ! Är det på gång eller är jag bara blind? :confused:

Hojvink
 

Swedie

Administrator
Personal
Jisses! Sa jag verkligen 1-2 veckor i oktober! ja, jag sitter just nu och arbetar på det iaf och det är väl till 90% färdigt. Men måste bara integreras med SMC-sajten på ett bra sätt.

Ledsen för förseningen.
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
I avvaktan på egen KÖP & SÄLJ finns nu en länk till allaannonser.se på startsidan. Där kan du söka hojar i hela Sverige. Annonserna är hämtade från 115 köp&sälj-sajter på Internet.
 

Jonas A

New member
Jag såg köp o sälj avdelningen häromdagen någonstans , men jag vet inte..förmodligen bara jag som inte hittar....men var ligger den i forumet?:confused:
 

Petra

Super Moderator
Jag såg köp o sälj avdelningen häromdagen någonstans , men jag vet inte..förmodligen bara jag som inte hittar....men var ligger den i forumet?:confused:

Hej Jonas
Till höger på startsidan www.svmc.se ser du en länk till "köp & sälj".
Du kan också klicka på fliken "Club" så hittar du rubriken "köp&sälj-annonser" till vänster.
 

Petra

Super Moderator
Nej markören aktiveras men det går inte att komma till köp o sälj, inget händer.

Jan-Olov

Ja, det var som... Men det funkar att gå in via "Club" fliken och sen klicka på rubriken "Köp&Sälj-annonser".

Jag ska påpeka detta för nån som vet hur man fixar länken på förstasidan.
 
Last edited:

Jonas A

New member
Ja, det var som... Men det funkar att gå in via "Club" fliken och sen klicka på rubriken "Köp&Sälj-annonser".

Jag ska påpeka detta för nån som vet hur man fixar länken på förstasidan.

Jag tackar för den infon.....härligt nu hittar man ju...:D
 
Top