Köp och sälj avdelningen saknas fortfarande

woody

New member
Köp o sälj avdelningen saknas fortfarande i SMC
varför blir det inget av det???
 
Last edited:

Galne Dansken

Administrator
Personal
Oj :eek:

Då är det nog bäst att jag ber webbchefen om att lägga ner dom sista tester av hans insatser för att få Köv & Sälj klart - då kan ha fokusere på medlems login istället ;)

(Vi har just nu +2.000 överarbetstimmar på lille servicekontoret borta i Mora - men, vi gör så gott vi bara ka´ - bättra än så ka det nog inte bli - med dom medel som finns.. det är så mycket grejor vi oxå vill ha klart så snabbt som möjligt...)
 

Robford

New member
Kan man inte använda sej av den här Clubtråden då att lägga ut säljes eller köpes på ? Med rubrik köpes eller säljes. Bara en idé.

(premiärtur igår 29/3 i Leksand !!jippiii)
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Söka/köpa mc finns sedan ett par månader. Kolla till vänster på startsidan. Det är en sammanställning av samtliga sökmotorer på nätet, www.allaannonser.se Det är en kompromiss tills vår egen köp & sälj är klar.
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Kan man inte använda sej av den här Clubtråden då att lägga ut säljes eller köpes på ? Med rubrik köpes eller säljes. Bara en idé.

(premiärtur igår 29/3 i Leksand !!jippiii)

Livet är enkelt - och ja är bjuden ;)
Klart att man bara kan dra igång en tråd här på forummet och även lägga in bilder på det man vill sälja eller köpa..
 

Ducatista

New member
Jag följde Galne Danskens råd och slängde upp en säljtråd här på Club-delen, och blev minst sagt förvånad när tråden plötsligt försvann. Trodde första att jag hade drömt att jag lagt ut dem men gav mig inte utan började leta.

Då hittade jag, i en annan avdelning på forumet, att det numer finns en annonsdel.
För att inte fler ska drabbas liksom mig av bortraderade trådar får ni länken här: http://annonser.svmc.se/
 
Man skulle med fördel kunna lägga upp länken på lämpligt ställe på förstasidan så slipper vi leta i denna tråd eller i nyheterna för att hitta dit.
Petrus
 
Top