Köp å säljanonser.

Raven

New member
Ursäkta, men är det inte jäkla svårt att hitta till anonser från medlemmar nu för tiden. Eller är jag en dataklant kanske?
Mvh. räven

Swedie

Administrator
Personal
Vi ska förbättra denna punkt så det syns mer tydligt hur man tar sig dit. En menylänk kommer läggas till under Club där den bör ligga.

Leif H..oj

New member
Vi ska förbättra denna punkt så det syns mer tydligt hur man tar sig dit. En menylänk kommer läggas till under Club där den bör ligga.

Bra beslut... MEN just nu kommer man inte åt annonserna alls. Länken annonser.svmc.se leder knepigt nog tillbaka till förstasidan och det står också en text i webbrutan för Köp och Sälj att länken inte funkar.

Jag skulle just kolla om mina barnmcstövlar till salu ligger kvar där.

Petra

Super Moderator
Bra beslut... MEN just nu kommer man inte åt annonserna alls. Länken annonser.svmc.se leder knepigt nog tillbaka till förstasidan och det står också en text i webbrutan för Köp och Sälj att länken inte funkar.

Jag skulle just kolla om mina barnmcstövlar till salu ligger kvar där.

Konstigt, det funkade ju när jag kollade och när jag la in länken här ovan. :confused:
Swedie håller på att jobba häcken av sej med bokningssystemet som krånglar... så snart han är klar kommer han säkert att fixa detta också. :)