Jag åkte också till Nordkap 2011

Yxan

Member
För att travestera ngt på forumtråden "Jag åkte till Nordkap.." av 'jvg' den 22/7-10.
Har länget velat åka till Nordkap och just nämnda tråd av JVG, fg år, fick droppen att rinna över bägaren - TACK!

Sagt o gjort, den 15/6 lättade jag och två polare från Stockholm med destination NORDKAPP.
Bidde en mycket mycket lyckad hojrepa med många underbara minnen och vackra synintryck (som alltid i Norge).
Så efter fem hojdagar och 428 upplevelserika mil senare kunde jag fälla ut sidostödet utanför porten hemma.

Hela 'motorcykelutflykten' finns beskriven med text/bild på min hemsida: http://beronius.eu - klicka sedan på :::NordkapsRiden 2011-06:::

Hälsningar Mange
 

V Saarela

New member
För att travestera ngt på forumtråden "Jag åkte till Nordkap.." av 'jvg' den 22/7-10.
Har länget velat åka till Nordkap och just nämnda tråd av JVG, fg år, fick droppen att rinna över bägaren - TACK!

Sagt o gjort, den 15/6 lättade jag och två polare från Stockholm med destination NORDKAPP.
Bidde en mycket mycket lyckad hojrepa med många underbara minnen och vackra synintryck (som alltid i Norge).
Så efter fem hojdagar och 428 upplevelserika mil senare kunde jag fälla ut sidostödet utanför porten hemma.

Hela 'motorcykelutflykten' finns beskriven med text/bild på min hemsida: http://beronius.eu - klicka sedan på :::NordkapsRiden 2011-06:::

Hälsningar Mange

Snyggt! :)
Kom själv hem därifrån i måndags,(tror det är femte gången där) Gjorde personligt rekord med besöket på udden, slog mina tidigare 15 minuter nu med hela 5 minuter :)

Noterade att dom också höjt prislappen. Ni pröjsade 210NOK, nu kostade det 235
 

Yxan

Member
TACK!
Jag vet - besöker din sajt med jämna mellanrum, vilket också har funkat som en stor inspirationskälla, slukat alla dina Norgeberättelser ;-)

Mange
 

jvg

New member
För att travestera ngt på forumtråden "Jag åkte till Nordkap.." av 'jvg' den 22/7-10.
Har länget velat åka till Nordkap och just nämnda tråd av JVG, fg år, fick droppen att rinna över bägaren - TACK!
:)

Sagt o gjort, den 15/6 lättade jag och två polare från Stockholm med destination NORDKAPP.
Bidde en mycket mycket lyckad hojrepa med många underbara minnen och vackra synintryck (som alltid i Norge).
Så efter fem hojdagar och 428 upplevelserika mil senare kunde jag fälla ut sidostödet utanför porten hemma.

Hela 'motorcykelutflykten' finns beskriven med text/bild på min hemsida: http://beronius.eu - klicka sedan på :::NordkapsRiden 2011-06:::

Hälsningar Mange

Fina bilder, jag längtar tillbaka..
Trist med dimman, men som du skrev (och jag håller med) dom sista milen ut på udden är "majestätiska".

/ Joakim
 

Skye

Kör Mycket!
Trevlig läsning och någon dag ska jag oxå sätta mig själv och motorcykeln på Nordkapp för att samma år förhoppningsvis vara i Gibraltar. Inspererad av många här på forumet. Ingen nämnd så blir ingen glömd

Läste att du hade problem med inbäddning av bilder och det beror på one.com webbhotell och deras stängda applikation iloapp, där det inte går att förändra css-filen. Hade oxå deras bildapp men lessnade totalt.
Bytte till Jalbum och lagt bilderna på egen server. Nu är det mycket enklare att bädda in och mer kontroll. Samma sak är det med one.com blogapplikation. Oxå den utbytt..

Vi har både Magnus och Petra gemensamt. Gör gärna ett besök på min sida och se hur Jalbumfunktionen fungerar med motiv som du känner igen. :p
 
Top