Jag är också ny :)

NoMekk

New member
Blev iofs redan medlem i början på veckan när den mentala processen att jag skulle börja åka mc var klar.
Jag är tydligen försent ute för att kunna vara med på avrostningen men jag får hålla ögonen öppna efter nästa utbildningsaktivitet.

Har inte tid att skriva mer, ska åka iväg och hämta ut min nya båge, en Yamaha FZ6-S :D
Och solen skiner i Helsingborg :)
 

roke

New member
Blev iofs redan medlem i början på veckan när den mentala processen att jag skulle börja åka mc var klar.
Jag är tydligen försent ute för att kunna vara med på avrostningen men jag får hålla ögonen öppna efter nästa utbildningsaktivitet.

Har inte tid att skriva mer, ska åka iväg och hämta ut min nya båge, en Yamaha FZ6-S :D
Och solen skiner i Helsingborg :)
välkommen.
"har inte tid att skriva mer.... osv"
jojo. du behöver inte skriva mer... jag blir inte alls avundsjuk..:mad:
hämta ny båge.... solen skiner....blablabla;);)

Lycka till med din nya mc.:)
 

Mathias

Active member
Blev iofs redan medlem i början på veckan när den mentala processen att jag skulle börja åka mc var klar.
Jag är tydligen försent ute för att kunna vara med på avrostningen men jag får hålla ögonen öppna efter nästa utbildningsaktivitet.

Har inte tid att skriva mer, ska åka iväg och hämta ut min nya båge, en Yamaha FZ6-S :D
Och solen skiner i Helsingborg :)
Du är alltid välkommen ut till F5 Ljunbyhed och titta i vart fall, och hälsa på mig. ;)
 

NoMekk

New member
välkommen.
"har inte tid att skriva mer.... osv"
jojo. du behöver inte skriva mer... jag blir inte alls avundsjuk..:mad:
hämta ny båge.... solen skiner....blablabla;);)

Lycka till med din nya mc.:)

Tackar!
Jag kände inte ens att det började regna :)
 
Top