AndersX
New member
591 varv om angivelsen om banlängd på 2723 meter är korrekt... /R
Borde vara läge att hyra in ett transponder-system som håller koll........
Jag kommer tappa räkningen efter tre varv
591 varv om angivelsen om banlängd på 2723 meter är korrekt... /R
Men 160 kontinuerliga banmil på en Daytona efter 4 bandagar.....?? Låt mig låna en GS så ska ni få se
/R
Borde vara läge att hyra in ett transponder-system som håller koll........
Jag kommer tappa räkningen efter tre varv
Skulle tro att man satsar på "odometer check" innan start:
Hampe
Den stackare som tar på sig att arrangera får fria händer, skall vi säga så...?
Hampe
.....
Faktum är att Marie och jag.....
Hampe
Ha ha ha - det blir bara värre och värre, Jesper! Hilarious!Ups - som jag snabbt tolkade texten, tog jag för givet att Marie var den trevliga Fru Hampe som jag trafficking på HojX
SMC ska bli World Champs i MC Touring, så Vi har lagt FIM Rally i Östrike 2011 för just Marie.
Så Marie får guide oss runt och för dom vill kan järnröva oss hem igen.
...S(S)1000rr:en, men 160 mil i sträck på den? Nä fy fan. Men ni är mina idoler om ni gör det!
...men 160 kontinuerliga banmil på en Daytona efter 4 bandagar.....?? Låt mig låna en GS så ska ni få se
/R
Edit - det verkar vara olika uppgifter angivna på banlängden:
2733 meter fick jag från vickepedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kemora_Circuit
men dom har haft fel förr.
Jag vill inte bli hängd i det högsta trädet om någon kör för kort sträcka och blir bouncad - kan vi få fram en officiell banlängd...?
H
Jag tänkte iofs fuska lite med min GEL-sadel under järnröv-övningen, räknas det som lite knapsu då?
För övrigt är jag van att kallas för betonghäck, det vore väl trevligt med lite omväxling i alla fall...?
http://www.mp-foorumi.fi/forum/showa.php?fid=5&tid=687 (<- länk på muminspråk, google translate hade en ganska rolig tolkning av "perse" till engelska f.ö.)
Är inte det fiffigaste att någon finsktalande tar kontakt med det gänget som redan har gjort precis det här på Kemora och frågar dem hur man kom fram till längden på banan? Dom är kanske intresserade av att samköra också. Googlar man på "rataperse" så verkar de ha hållt på ett tag, men som sagt jag kan inte finska...