Isle of man 2008

Maria Nordqvist

Super Moderator
Vill du veta mer om Isle of Man, ring mig: 0243-669 79! Jag flyger dit i år ! SMC Travel har en grupp på knappt 40 pers som finns på ön alla tävlingsdagar.
 

best

New member
ja jag tänkte på ställen som man står och ser bra, resturanger, sevärdheter.
Jag åker med smc till isle of man i maj.:)
 

Majk de Bajk

New member
ja jag tänkte på ställen som man står och ser bra, resturanger, sevärdheter.
Jag åker med smc till isle of man i maj.:)

Som sagt gå in på www.iomtt.com och läs, bra ställen att stå på.... finns hur många som helst, men Kirk Michael, Ballaugh bridge och hela bergsetappen är nice :cool:
Vi landar den 30:e maj, hoppas vi ses:)
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Här hittar du Steve Hislops Circuit Guide: http://www.iomtt.com/TT-2008/Circuit-Guide.aspx

Alla har vi våra egna favoriter. Bray Hill, Goose Neck, Ramsey, Ginger Hall och Creg-ny Baa är mina. En dag på Grand Stand är inte aldrig fel. Det beror på vad du vill se av rejsen.
Köp program på båten, där står allt! Varje dag händer något kul dag, kväll och natt att vara med på.
Sevärdheter: Laxey Wheel, the Sound, Peel, Castletown, Museum of Douglas, Vikingamuseet i Peel. Järnvägarna - det finns tre olika veteranjärnvägar. Purple Helmets på Onchan Stadium. Flyguppvisningen under TT-veckan. Ramsey-dagen. Resthouse for Old Horses. Horsetram på promenaden.
Restauranger: Det finns en bra italienare på promenaden, många pubar och restauranger bortåt hamnen. Jürgens är bra liksom stekhuset på Broadway. Flera bra indiska restauranger hittar du i staden.
Nöjen: Bushys tält ett måste minst en kväll. Gillar du rockabilly? Kolla var Johnny & the Roccos spelar. Hiltons bar & bakficka. Prisutdelning kan vara kul att gå på en kväll, kolla var de håller hus.
Det är omöjligt att ha tråkigt på Isle of Man under TT-veckan. Vi ses.
 

Maru

New member
Jag var där 2004 med just Maria Nordqvist i spetsen. :)

Kanonresa som måste göras på hoj...visst det funkar säkert att flyga också. Men att vara med vid mad sunday....det är mera :cool:än:eek:....:D

Jag är nog ingen inbiten entusiast då jag avböjde platsen vid jubileet förra året. Men att se dem komma farandes mellan husknutarna....det är....annorlunda. :D
 
Top