Invasion Åland

johannes

New member
Vore kul att på vårkanten(5e maj) dra ihop ett riktigt rövargäng och åka över till Åland. Tänkte att man kan bjuda in alla friåkare och klubbar som man har kontakt med tex. FMCK Västerås/Uppsala, Svackans MC, GUB m.m. Enklast tänkbara arrangemang, alla beställer sina egna biljetter till första färjan dit och sista färjan hem, starttid i tex. Uppsala för gemensam åkning till Grisslehamn. Inte så mycket till hojåkning men säkert ett kul sätt att träffa nya människor.

Anmäl gärna intresse här så vet vi hur många som åtminstone är intresserade.


Officiell kallelse:

5 maj kommer www.hellrediket.se att göra en MC-utflykt till Åland. Vi tycker att det vore kul om just du kunde följa med.

Inga krav på MC-typ utan alla varianter är välkomna att hänga med: grusmoppe, plastraket, glidare, touringbuss, långgaffel eller veteranare mm.

Starten sker 5/5 2007 vid Tullhuset på Östra Ågatan i Uppsala, 07.00, alt vid färjan som avgår kl 10.00 från Grisslehamn. Gemensam tur till Grisslehamn är roligast.

Första färjan dit och sista hem 18.30 (lokal tid) är devisen.

Biljett beställer du själv på Eckerölinjens biljettbokning:
0175-258 00.

O.B.S. FÄRJAN HAR BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER.

På Åland åker de som vill med på en kortare tur som avslutas med picknick vid Bomarsunds fästning.

OBS INVASIONEN FÖRETAS UNDER EGET ANSVAR

MEDTAG EGEN PICKNICKORG.


För frågor, intresseanmälan eller senaste informationen : www.hellrediket.se
 

Elving

New member
Finns det picknickorgar med original fäste för Givi packsystem så är jag på direkt. Även tankmontage tänkbart.
Elving
 

dawan

New member
Finns det picknickorgar med original fäste för Givi packsystem så är jag på direkt. Även tankmontage tänkbart.
Elving

Jag kolla upp det. Det finns nog inte någon renodlad picknickkorg för Givi men säkert finns det något som skulle kunna fungera som sådan. Det är väl termoshöjden det hänger på.
 
Top