Hyra MC

IP_Freely

New member
Nu börjar det bli panik för min sambo som ska köra upp nästa vecka. Hon behöver hyra en MC för uppkörningen. Helst en Kawasaki ER-5 pga att den är så låg. Men den måste vara strypt annars går den inte som begränsad vid uppköringen. Någon som kan hjälpa till med det? Mycket tacksam för all hjälp.
Går självklart med en annan MC om den är låg och går som begränsad.
/Janne

Ella

New member
Nu börjar det bli panik för min sambo som ska köra upp nästa vecka. Hon behöver hyra en MC för uppkörningen. Helst en Kawasaki ER-5 pga att den är så låg. Men den måste vara strypt annars går den inte som begränsad vid uppköringen. Någon som kan hjälpa till med det? Mycket tacksam för all hjälp.
Går självklart med en annan MC om den är låg och går som begränsad.
/Janne

Man kan ju hyra mc av tra/ikskolorna, men jag antar att man måste vara elev där... Eller inte. Skadar ju inte att /råga!

Maciej

New member
Som Ella skriver så går det ofta hyra genom trafikskolorna.

Ifall du vill ha lite mer konkreta tips så vore det bra och veta var ni bor/ska köra upp.

Last edited:

Pettsson

New member
Man kan ju hyra mc av tra/ikskolorna, men jag antar att man måste vara elev där... Eller inte. Skadar ju inte att /råga!

Körskolan jag gick hos hyrde ut uppkörnings-mc till privatister och lånade ut till de som gick hos dem

Last edited: