Hur vet man att man fick plats / är anmäld?

Maciej

New member
Jag anmälde mig till Sporthojskursen på kinnekulle 5/5 + BKK på gelleråsen 21-22/5 betalade och betalade dessa 18/1 men jag har inte fått någon bekräftelse på att betalningen är mottagen eller att jag har fått plats.

Skulle det ha kommit redan eller kommer det senare?
 

Swedie

Administrator
Personal
Det är fel på mailservern så jag kan inte mer än ursäkta detta. Vi ska flytta till en bättre server snart.
 

Maciej

New member
men man kan anta då att man fick plats eller?
ja som sagt, kan man anta att man fick plats eller finns det möjlighet att kolla någonstans att man har fått plats på kurserna? Sitter och räknar dagar till den 5/5 och då vill man ju inte få reda på i sista stund att det vart något fel eller att man inte fick plats....
 

Ella

New member
ja som sagt, kan man anta att man fick plats eller finns det möjlighet att kolla någonstans att man har fått plats på kurserna? Sitter och räknar dagar till den 5/5 och då vill man ju inte få reda på i sista stund att det vart något fel eller att man inte fick plats....

Ja, du ringer kansliet i Mora tel 0250-395 00.
 

Patrik Ericsson

New member
Bokningsbekräftelse

Hej
Om du betalt din plats och inte hör något har du den platsen. För att vara säkrare på att få önskat datum betalar man in samtidigt som anmälan skickas. Mer info kommer några veckor före kursdagen.

För att vara på den säkra sidan om ni betalt in sent går det bra att ringa kansliet eller dra iväg ettt mail


Patrik
 

Maciej

New member
Hej
Om du betalt din plats och inte hör något har du den platsen. För att vara säkrare på att få önskat datum betalar man in samtidigt som anmälan skickas. Mer info kommer några veckor före kursdagen.

För att vara på den säkra sidan om ni betalt in sent går det bra att ringa kansliet eller dra iväg ettt mail


Patrik
tack för det svaret :)

Betalade någon gång i början på februari så det bör inte vara problem i så fall.

mvh
M
 
Top