Hur gör man?

Kenneth

New member
Kan man inte ändra till familjemedlemskap?
Tänkte ändra så även min sambo blev medlem men när man fyllt i alla uppgifter och klickar för att bekräfta står där bara:

Disallowed Key Characters

Är säker på att jag fyllt i korrekt!
Är där något fel på sidan?
 

HkanB

New member
Kan man inte ändra till familjemedlemskap?
Tänkte ändra så även min sambo blev medlem men när man fyllt i alla uppgifter och klickar för att bekräfta står där bara:

Disallowed Key Characters

Är säker på att jag fyllt i korrekt!
Är där något fel på sidan?
Råkat ut för samma sak. Meddelandet antyder något om å,ä,ö problem. Funkar ändå inte. Ring kansliet så hjälper de dig. Lämna en felrapport också så blir det kanske fixat.


Not sent from an I-thing...
 

Swedie

Administrator
Personal
Tack för rapporteringen! Jag ska kika på det där under dagen. Det ser ut som att en säkerhetsfunktion gått emellan pga några felaktiga tecken som skickats till servern, antingen av misstag eller vad det nu kan vara. Återkommer med svar!
 

Mathias

Active member
Det är inte så att ni har ändrat postnummer??

Vet att i Skåne är det ett antal postnummer som blivit ändrade och snart är det fler som ska ändras, när en ny medlem skulle skrivas in så fick vi upp samma fel ( har jag för mig, kan vara att jag blandar ihop det), när vi skrev in det gamla så funkade det.

till Swedie: kanske skulle kolla upp hur det är med databasen i postnummerfallet, gissar att den inte uppdaterar sig själv?
 

Swedie

Administrator
Personal
Mathias, inget med postnr att göra :)

Det var en liten dum grej. Ett par kodningstecken som inte lästes in korrekt.

Så felet är fixat och det ska nu fungera igen! Prova på ;)
 
Top