Hur fungerar räkneverket om antal visningar i forumet??

Chopperbyggarn

New member
Hur fungerar räkneverket om antal visningar på forumet?? Skulle vara intressant att få det förklarat!

Senaste dagarna verkar dessutom en del trådar räknas och andra inte ? Exempel under filmer och Bilder: Hampes tråd ""See you in HEL!" 2013 Ride report och lite bilder" visningar 1 st samtidigt som 4 st gillar finns i tråden = borde vara minst 4st visningar?

Inte för att det är något viktigt men det är intressant att kunna se vad som intresserar övriga läsare.:)

Anders.J

Hampe

Skriver massor!
Hur fungerar räkneverket om antal visningar på forumet?? Skulle vara intressant att få det förklarat!

Senaste dagarna verkar dessutom en del trådar räknas och andra inte ? Exempel under filmer och Bilder: Hampes tråd ""See you in HEL!" 2013 Ride report och lite bilder" visningar 1 st samtidigt som 4 st gillar finns i tråden = borde vara minst 4st visningar?

Inte för att det är något viktigt men det är intressant att kunna se vad som intresserar övriga läsare.:)

Anders.J

Där ser man hur värdelösa och ytliga dom där "gilla" och "tacka" knapparna är - folk klickar utan att ens läsa, jue...View attachment 5515

påK-en

New member
Man måste väl i alla fall öppna tråden för att kunna klicka gilla och då borde ju räkneverket ticka.
En annan sak som inte verkar fungera är vilka som varit in och kollat på ens profil, räkneverket tickar men det står i stort sett samma signaturer som varit inne. Där skall ju de senaste stå vad jag förstår.

Chopperbyggarn

New member
Verkar som att visningar räknar svar + första inlägget. Så ser det iallafall ut i denna tråd visningar 3st ,inlägg 2st. ska bli intressant att se hur siffrorna ändrar sig när jag postar detta inlägg!

Anders.J

Chopperbyggarn

New member
Mycket riktigt inlägget fick siffrorna att hoppa upp till svar:3 Visningar:4. När jag postar detta så kommer det att stå Svar:4 Visningar:5

Anders.J