Mackesteen
New member
Jag är sugen på en Highland V2 950. Det ligger en annons på blocket på en från -00 nu. Jag har ringt till Highland och kollat upp att det går att få tag på reservdelar och service. Det kan man. Serviceintervallet ligger på 12-15 000 km vilket är mycket(!!) bättre än för de flesta supermotard som jag först hade tänk mig. Servicen kostar då ca 3500kr. Jag ska försäkra mig om att exemplaret har den nyare typen av startmotor annars väntar 15 000 kr mek när som helst.
Highland har ett dåligt rykte vad det gäller kvalitet men egentligen så har jag bara hört lösa rykten! Och herrn på Highland ville jag ju inte dra ur en massa negativ kritik.
Är det någon som kan ge mig lite objektiv kritik om hojen?? Vågar jag köpa den? Jag älskar att köra hoj men tycker det är ganska trist att meka.
//Ev blivande Highlandknutte
Highland har ett dåligt rykte vad det gäller kvalitet men egentligen så har jag bara hört lösa rykten! Och herrn på Highland ville jag ju inte dra ur en massa negativ kritik.
Är det någon som kan ge mig lite objektiv kritik om hojen?? Vågar jag köpa den? Jag älskar att köra hoj men tycker det är ganska trist att meka.
//Ev blivande Highlandknutte