Hej SMC´s Instruktörer

Galne Dansken

Administrator
Personal
>> Hej på Er Alla SMC´s Instruktörer,

nu börjar vi äntligen att få det forum som vi har önskad oss.

Här kan vi diskutera och växla erfarenhet, planera verksamhet och bara enkelt kommunicera.

Med tiden kommer vi troligen att ha en MC Instruktörs del av forumet, som endast Instruktörarna har access till - där kan vi enklera ha fabrikshämligheter, så vi kan överraske alla deltagerna till våren med klassiska repriser eller nya roliga kurser.

Nyttja forumet flittigt....
 

Kungen

New member
Skall vi skrota sporthojs forumet helt elle rmåste man ha koll på båda?

jag kan ha koll på ALLA forum just nu
:p
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Skall vi skrota sporthojs forumet helt elle rmåste man ha koll på båda?

jag kan ha koll på ALLA forum just nu
:p


Sporthojs forummet kör vidara utan ändringar - där kommer sporthojs instruktöarna vara i sin miljö - blant deltagarna.

SMC MC Instruktörna, bör flytta in här - och vi skapr deres Kryp-in.
Sen är såklart även sporthojs instruktöerna vällkomna där, dom är ju osså SMC MC Instruktörer.

Jag hoppas att vi kommer se Broms & Kurv Instruktörer uppstå från MC Instruktörerna, exakt som vi har set det i flera Län.

Vist ger det lite forum hoppen runt. Men, det finns tekniska utmaningar - men även ambitioner - som nog inga har löst än. Tänk om nu din cookie från t. ex sporthoj.com kan kombineras med din svmc.se cookie - då kan du swoppa eller länka dej direkt från det ene forum till det andra utan att nått känns.

På så sätt kan SMC bli hur stort som hälst... :D (nu ska jag nog lägga mig annars slår webchefen nog på mig...:D )
 

Avarage

New member
Chefen kommer bara bli SÅ sur när han ser ännu ett forum jag måste/bör hålla koll på! :D

Hade kära kollegor, även mitt "nick" (felstavat även här:D ) hann bli MITT!

Mvh!
// Niklas
 

FredR1k

New member
Tjenna! :)

Det här ses det fram emot! Forum brukar kunna ta ner abstinensen lite på vintern...eller var det tvärt om;)

Hejs
 

Svampe

New member
Ha! Mitt nick var också ledigt.
Kan vara intressant med en instruktörsdel här jag kan läsa i, eftersom jag inte har gått SH kursen.
 
Last edited:

SvenneC

New member
Skaffa endurohoj och dubbdäck så motar du abstinensen i grinden. :D

Ja, eller varför inte endurohoj med en uppsättning dubbdäck och en uppsättning motardhjul för inomhusbruk i någon "gokarthall nära dig", så skall du se att man till och med kan vara ganska trött på att köra hoj framåt vårkanten... :rolleyes:

Det är bara sommarsäsongen som går mot sitt slut, nu kommer ju snart den där asroliga vintern!!!
 

SvenneC

New member
klart man har en 426a med motard- och endurohjul =)

Se där! Då är det bara att vänta på all den skojiga snön! :)

Om det finns en gokarthall i Västerås så är det läge att börja tjata på dom redan nu om att släppa till en eftermiddag i veckan till mini-moto och motard.

I Södertälje gokarthall brukar man kunna åka på söndagkvällarna för 150 spänn. Det dom kräver är att man kör på deras miljöbensin och att hojen är utrustad med uppsamlingskärl och glidpuckar som gör att asfalten inte pajjar när man vurpar. (Mini-moto behöver inga glidpuckar, men skall köras på miljöbensinen) Som jag fattar det hela så har dessa söndagkvällar börjat bli en riktigt bra affär för gokarthallen.

Det enda svåra är att bestämma sig för om man vill leka inomhus eller utomhus på vintern.

/S.
 

Schang

New member
Det enda svåra är att bestämma sig för om man vill leka inomhus eller utomhus på vintern.
Utomhus!!! Iofs har jag inte kört inomhus (får testa det dära)... :rolleyes:, men dubbdäck på is är skitkul! Och skogen med lite snö är inte heller fel, man landar oftast mjukt om/när man vurpar.
 
Top