Handledare/fadder sökes i Kungälv/Gbg området...

westsidee

New member
Hej!

Jag är en 35-årig tvåbarnsfar som har äntligen fått tummen ur och ska ta a-kort. Jag är inte total nybörjare utan har kört massa cross/enduro/trimmad moped en gång i tiden. Jag söker en vänlig själ som kan "offra sig" på att övningsköra lite alt bara är med vid krypkörnings övningar i Kungälv.

Jag står så klart för fika/mat/bensin och handledaravgiften.

Tack på för hand.

Oldbiker

New member
Jag befinner mig för långt bort, annars skulle jag gärna ställa upp och hjälpa till. Men jag vill hjälpa dig att puffa föra tt du ska få fler att ställa upp och hjälpa till.
Min bestämda uppfattning är att vara handledare är något av det roligaste man kan vara som hojåkare. Tänk att få hjälpa någon att komma in i ett liv på hoj. Det är fantastiskt!
Nu har jag hamnat i det läget att mina "elever" har klarat lappen och behöver inte mina omsorger längre, men ta chansen om den och se nu till att ställa upp för "westsidee", ni som bor i närheten.
För övrigt önskar jag dig lycka till och önskar dig välkommen till hojlivet!

Johan Johansson

New member
Tyvärr så kan jag inte vara handledare än eftersom jag själv inte haft kortet så länge men krypkörning kan jag hjälpa till med.

Virago Irene

New member
Får du hjälp av Stroker så finns ju uppmålad bana i Skepplanda att öva på, vid han som säljer LPG på vägen mot Grönnäs.