Handelseboden och deras märke 4bikers?

Meajer

New member
Tjena. Några här som köpt av dom? Är deras märke bra? kvalite? Eller går skiten sönder direkt?
 

Sir urban

New member
Inget tävlande, men mina kläder utsätts vardagligen för misshandel vad jag än gör så:)

Jag har haft ett sånt ställ och det kraschade jag ganska hårt i men det höll, däremot så hade det inte hållt en smäll till som en del dyrare ställ gör.

Så det funkar nog tillräckligt för det du söker.

/Urban
 

Jaz

New member
Tjena. Några här som köpt av dom? Är deras märke bra? kvalite? Eller går skiten sönder direkt?


Jag köpte jacka och byxor på handelsboden i Gävle. Jag tycker att passformen är bra och det verkar vara bra kvalite. Tiden får visa det när jag använt dem mer. De har bra priser, större storlekar (om man behöver det) och mycket trevlig personal (Hasse o Mona) så jag tycker verkligen att du skall åka till någon av butikerna o kolla.

/Jaz
 

der Anders

New member
Har kört en säsong med skinnjacka och textilbyxor från 4bikers.
Är alltså ingen expert, men tycker att grejerna verkar rejäla och tåliga för åkande (vill egentligen inte veta hur det är efter en vurpa ;)).
Vad jag fattar är alla deras jackor och byxor med blixtlås kompatibla, vilket är bra, man kan alltså köpa jacka av en modell och byxa av en annan och koppla ihop problemfritt...

Jag köpte en äldre modell på jackan (utan blixtlås) så jag kunde inte använda den finessen, men gillar konceptet.
 
Top