Grekland 09

Ortodox

New member
Hej jag är en kille (31år) som tänker köra ner till grekland i början juni 2009 och komma hem till Uppsala i slutet av augusti 2009. Lite sällskap skulle inte vara fel..... Även om inte hela vägen skulle passa, så kanske sällskap på deletapper... :) Jag söker även sällskap för hemresan från grekland..... Jag har några olika idéer till rutter, men är flexible för förslag. Mer information ges om någon är intresserad, så slipper inlägget bli så långt. :D
 
H

honda cbf 500

Guest
Hej,

Jag heter Amir och skulle ha rest iväg i somras men det uteblev i sista sekund. Jag ska göra ett nytt försök i år och är intresserad.

Du kan väl skicka ett personligt meddelande så kan vi ta det vidare där om du vill.

Hälsningar,

Amir
 
B

Batman

Guest
Grekland 2009

Hej, satt själv och funderade när jag skulle göra ett inlägg om min resa ner till sydöstra Tyskland. Den internationella träffen för Suzuki Vstrom ägare hålls i Altreichenau (inte så långt från Tjeckien och nära till Österrike) och den är mellan den 11-14/6 och jag åker väl någon dag före, vi kan göra sällskap en bra bit ner iallafall. Är du intresserad, kan du skicka ett privat meddelande.
 

Quman

New member
hej ja snacka me några grekiska kompisar om att ja skulle komma ner me hojen så skulle vi åka runt bland nåna öar i juni lr juli 09
 
Top