Gelleråsen 7-8e Aug

Robbie

New member
Hej,

Jag undrar om det är någon som är intresserad av att dela på bensin och släphyra för att åka söderut för dessa kursdagar...eller en av dem åtminstone.

Jag bor själv i Västerbottens inland, men om någon annan inom ca 40 mils radie är intresserad av att åka så blir det billigare att få till resan.

Hälsningar
Robert
 

Robbie

New member
fordon klart

Verkar som jag har ordnat fram ett släp och en bil vilket innebär att jag kan plocka upp en passagerare med hoj någonstans på vägen från Luleå och mot Gelleråsen mot bränslekostnad.

/Robert
 

Stevooooo

New member
Om det är nån som vill plocka upp en vilsen själ i Västerås på fredag så betalar jag gärna för soppa mm mm .................
 

Robbie

New member
Åka förbi Västerås

Västerås ligger på vägen för mig, fast jag kanske skall upplysa om att jag åker på Fredag morgon från Malå och passerar Västerås någon gång mellan klockan 18-20 troligen.

/R
 

Kontorsråttan

New member
Släpplats finns från Stockholm till Gelleråsen 7-8 aug

Hej,

På ålderns höst blir man mer bekväm sägs det så nu har jag hyrt bil och släp för att ta mig till Gelleråsen fredag-söndag...

Jag hade tänkt lasta på efter jobbet på fredag och åka i lugn och ro nån gång vid 18 - 19-tiden från Årsta. På söndag tänker jag inte stanna längre än nödvändigt på Gelleråsen utan åker direkt när körningen är klar.

Jag har plats över i bilen och borde få plats med en hoj till på släpet.

/Roland
 

Udatja

New member
Hej,

På ålderns höst blir man mer bekväm sägs det så nu har jag hyrt bil och släp för att ta mig till Gelleråsen fredag-söndag...

Jag hade tänkt lasta på efter jobbet på fredag och åka i lugn och ro nån gång vid 18 - 19-tiden från Årsta. På söndag tänker jag inte stanna längre än nödvändigt på Gelleråsen utan åker direkt när körningen är klar.

Jag har plats över i bilen och borde få plats med en hoj till på släpet.

/Roland

Välkommen Roland! Skall bli kul att ses igen!!

/Hanna
 

S__T

New member
Om det är nån som vill plocka upp en vilsen själ i Västerås på fredag så betalar jag gärna för soppa mm mm .................

Hej!

jag har plats i bil och släp samt jag åker förbi Västerås på vägen ner till Karlskoga. Jag åker från Uppsala.
Skickar PM också.

/Stefan
 
Top