Gelleråsen 4-5/8

Kaffe

New member
Hej,

Ska till Gelleråsen och köra med SMC 4-5/8.

Är det någon som kan tipsa om vandrarhem eller annat billigt boende nära till banan? :)

Mvh Danne
 

chedst

New member
Hej,

Ska till Gelleråsen och köra med SMC 4-5/8.

Är det någon som kan tipsa om vandrarhem eller annat billigt boende nära till banan? :)

Mvh Danne

Det finns både vanliga rum och budgetrum på:
http://www.karlskogahotel.se
Klicka på "hotellet". Längst ner står priserna för budgetrum.

Ring och kolla. Uppge "SMC" så får du billigare hotellrum. Tror inte det gäller för budgetrummen som redan är billiga.

Det ligger ca 8 km från banan.
Annars tror jag det går att hyra stugor på banområdet. Har ingen aning om kostnad.
 

Peter1980

New member
Zlafen B&B är ett bra och trevligt alternativ. Särskilt om man är nån/några st som delar. Ligger ett stenkast från hotellet. www.zlafen.se

Annars tror jag det går att hyra stugor på banområdet. Har ingen aning om kostnad.

Stugorna vill jag minnas kostar 600:-/dygn vilket blir oslagbart om man är 4 pers. Dock så har jag för mig att SMC brukar ha bokat upp de stugorna för instruktörer osv när det är flerdagarskörningar.
 
Last edited:

lime

Skriver inte
Dock så har jag för mig att SMC brukar ha bokat upp de stugorna för instruktörer osv när det är flerdagarskörningar.

Stämmer. Vi har bokat så många stugor som vi bara kunde och som det ser ut nu som kommer vi att behöva ha alla platser i dem. Och några till.
 

pollygruppen

New member
Hej,

Ska till Gelleråsen och köra med SMC 4-5/8.

Är det någon som kan tipsa om vandrarhem eller annat billigt boende nära till banan? :)

Mvh Danne

Du kan också bo på Hotel Alfred Nobel - mitt i centrum.
Något dyrare men har närhet till matställen, p-garage och finfin relax.
1198 Uppsala
 

SuperRetard

New member
Bästa är ju att bo i stugorna på banområdet, ring KMS direkt och boka.

Annars brukar vi bo på Tomtebo pensionat. Kanonmysigt 5 min gångavstånd från "centrum" för en öl och middag på kvällen.
 

gluffis

Regnmakare
Lunedets camping ligger ungefär 6-7km från Gelleråsen och tar 400:- för en 2bädds stuga.

Ingen aning om det är bra eller inte, men jag har iaf bokat mig en 2bädds stuga där
 
Top