Gelleråsen 070823

Rolle

New member
Tjena!

Någon som skall till SMC:s kurs den 23:e? Kommer att åka dit dagen innan och har boende på banan. Blir det bra väder åker jag hoj och i annat fall blir det släp.

Utgår från Stockholm och släpet tar lätt två men säkert tre hojar. Finnes även två lediga platser i stugan..

PM:a.

/RMT
 

Maciej

New member
Jepp, jag ska dit men jag har eget släp och sover riktigt skönt i bilen. Men man kanske kan ta en kaffe och snacka lite skit på kvällen i alla fall :D
 

Rolle

New member
Det kan vi nog lösa... ser du en förvirrad själ på en hoj som min så är det bara att säga hej. Hoppas du får med dig fotoprylarna.. måste ju ha något att titta på under vintersäsongen :D
 

Maciej

New member
Det kan vi nog lösa... ser du en förvirrad själ på en hoj som min så är det bara att säga hej. Hoppas du får med dig fotoprylarna.. måste ju ha något att titta på under vintersäsongen :D
Jadå kameran är alltid med, dock brukar jag inte hinna fota under SMC kurserna, det är fullt upp med körning och teori. Beror lite på hur många grupper det kommer vara.
 

Spiff

New member
Jag såg att det var någon som fota :D
Någon som vet om bilderna finns på nätet?

För övrigt tack alla för en kanondag!
 
Last edited:

-Chrille-

New member
Jag såg att det var någon som fota :D
Någon som vet om bilderna finns på nätet?

För övrigt tack alla för en kanondag!

Tack själv, och vilket kanonväder det blev...;)

Jag har lyckats "spåra" en av fotograferna som i sin tur, har lovat att skicka över bilderna. Tydligen så blev det ca 200st så han skulle skicka ett memorystick.
Det tackar vi för!!!
 
Last edited:
Top