jan-olovj
Active member
Jag måste få berätta något ganska otroligt gällande garanti.
I början av sommaren skickade jag ett mail till Jofama om mina läckande mcbyxor, som jag köpt 2003, och undrade vad jag skulle behandla dem med.
Jag fick då svaret att garantin hade gått ut men de skulle fixa dem ändå.
De sände en returlapp så frakten kostade inget.
Efter lite strul med posten som inte klarade av att läsa en adress med postnummer vilket tog dem nära en månad, fick jag tillbaka mina nu täta byxor.
Jag tycker att jofama skall ha stor heder av sitt exta åtagande, det var inte väntat att få felet åtgärdat utan endast ett råd hur jag skulle göra.
Nästa mckläder jag skall köpa kommer att bli Jofama eller Halvarsson.
Jan-Olov
I början av sommaren skickade jag ett mail till Jofama om mina läckande mcbyxor, som jag köpt 2003, och undrade vad jag skulle behandla dem med.
Jag fick då svaret att garantin hade gått ut men de skulle fixa dem ändå.
De sände en returlapp så frakten kostade inget.
Efter lite strul med posten som inte klarade av att läsa en adress med postnummer vilket tog dem nära en månad, fick jag tillbaka mina nu täta byxor.
Jag tycker att jofama skall ha stor heder av sitt exta åtagande, det var inte väntat att få felet åtgärdat utan endast ett råd hur jag skulle göra.
Nästa mckläder jag skall köpa kommer att bli Jofama eller Halvarsson.
Jan-Olov