Fototävling på hojen.nu

Avarage

New member
Kanske söker på fel benämning men 1:a priset Kodak M420 säljs så vitt jag kan se inte av Cyberphoto även om kameran finns ute på marknaden!???

Mvh!
// Niklas

Pewa_

New member
Kanske söker på fel benämning men 1:a priset Kodak M420 säljs så vitt jag kan se inte av Cyberphoto även om kameran finns ute på marknaden!???

Mvh!
// Niklas

Exakta namnet är Kodak EasyShare M420.

Varför de valt att inte sälja denna modell via hemsidan vet jag inte, men den existerar iaf, så någon bluff är det inte :)

Avarage

New member
Exakta namnet är Kodak EasyShare M420.

Varför de valt att inte sälja denna modell via hemsidan vet jag inte, men den existerar iaf, så någon bluff är det inte :)

Ja nog är det lite märkligt att Cyberphoto säljer en produkt som inte finns med på hemsidan när förmodligen så gott som alla andra av deras produkter gör det. Företaget bygger ju dessutom sin verksamhet på Internetförsäljning.

Jag misstänker inte att Cyberphoto försöker bluffa, de har allt för mycket att förlora på en sådan skitsak (välrenomerat företag som det är). Jag reagerade bara på att man anger en hänvisning till en produkt och företag som inte gick att hitta!?

Mvh!
// Niklas

Hoke

New member
En möjlig förklaring:
Småkameror som lottas/tävlas ut såhär i den branchen är ofta "testkameror" från tillverkaren som inte får säljas.
Iaf tidigare lönade det sig inte för tillverkarna att ta tillbaka de billigare kamerorna = de som fått dem på prov har fått dem med krav att de inte skall säljas vidare eller liknande.

Seså, langa upp lite bilder till tävlingen nu istället:D

Pewa_

New member
Cyberphoto hade precis infört kameran i sortimentet, därför den ej fanns med på hemsidan tidigare. Nu ligger den dock där, länk till kameran

Mata på med bilder bara! :)