Falkenberg 15/16-8??

robin-blom

New member
nå nån som tyckte de fungerade bättre dessa dagar än sist??
Jag tyckte att allt var mycket bättre! motagningen i depån var mycket bättre.
besiktningen sparade man säkert 25 min på att besiktiga i gruppindelningarna i stället för att ställa upp alla 80 deltagarna på en rad innan man blev indelad i grupper, mycket bra gjort grabbarna Grus fråm SMC;)
Å sen sist men inte minst att jag fick dom där ( SNABBA) instruktörerna som jag saknade sist stort tack till Micke, Klas, Åke å vad alla nu heter som håller koll på oss ute på banan.
Så mycket som jag fick ut av dessa 2 dagarna har jag nog inte fått hitintills i år, förutom när petter visa sittställning på kinnekulle på min första kurs de ska alldrig glömmas MVH Robin
 

målarmajsan

New member
Jag vill skicka ett stort tack till Klas som äntligen fick allt att fungera i banan. Jag var nära att ge upp. Nu leker livet igen och nästa år ska jag göra ett försök och köra ikapp er andra. He, he!! Det var en kanondag och instruktörerna gjorde ett toppenjobb. Kram till er alla!
 

Jim

New member
jag fick några bilder vad har du för hoj?? skinnställ?? så ska jag kolla om jag fick dig sen tor jag att det kommer komma bilder på sporthoj nu till veckan

vitt berik racing ställ och svart cbr 600rr med krashkåpor. nog inte så svår att känna igen :) var där endast 15/6.
tyvärr så var jag rätt slö de tre första passen innan jag kom i det. hade ju inte kört där innan :p
 

Peter_E

New member
jag fick några bilder vad har du för hoj?? skinnställ?? så ska jag kolla om jag fick dig sen tor jag att det kommer komma bilder på sporthoj nu till veckan

Du får gärna kolla om du fick någon bild på mig. Röd stor och naken honda x11, svart arlen ness ställ.
mvh Peter
 
Top