hanshultsfred
New member
http://www.jamtlandsmcaventyr.se/88846401?gotoPos=443070e4-808c-4cce-8668-d654b68460f4
Kolla in länken här! Missa inte detta!
Kolla in länken här! Missa inte detta!
Funderar på om det är fler än jag som reagerar på att det inte är uppenbart var Vikarbyns bystuga finns geografiskt. Nä, jag har inte GPS:en i gång just nu ;-)
Om någon frågat mig var Vikarbyn ligger så är det NV om Rättvik i Dalarna. De har säkerligen en bystuga.
Men med tanke på att det är "jamtlandsmcaventyr.se" som arrangerar så utgår jag från att det är i Jämtland som evenemanget ska genomföras. Eller har jag fel?
Och med tanke på att det är "hanshultsfred" som skapat tråden så tänker jag tanken att det kanske är i Småland som evenemanget hålls.
Vill du/ni ha dit besökare så får ni gärna försöka precisera orten lite bättre.
(Som Stockholmsbo kan jag inte tänka mig att dra iväg till Jämtland - vilken föreläsare det än må vara.)
Aha! Så det är i Vikarbyn i Rättvikstrakten som föreläsningen ska hållas! Tack - nu blir det lite mer intressant
Ska försöka planera in en körtur till Dalarna i maj som en del i landsvägskörningen för den som jag är handledare åt.
Kanske ska försöka planera in "medhäng" på Hampe´s 125:a-tur helgen innan också ;-)